کد خبر: ۶۱۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۲ 15 June 2018

تابناک / معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌گیلان گفت: با بهره برداری از خط آهن بین المللی آستارا-آستارا و تکمیل کریدور شمال جنوب قطعاً این منطقه به یک منطقه بین المللی تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، علی‌اصغر جمشیدنژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: شهرستان مرزی بندر آستارا یکی از شهرستان‌های استراتژیک و مهم استان گیلان بوده و همواره مورد توجه مرکز استان و دولتخواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌گیلان با بیان اینکه آستارا با دارا بودن مرز آبی و خاکی به یک منطقه ملی در کشور تبدیل شده است افزود: با بهره برداری از خط آهن بین المللی آستارا-آستارا و تکمیل کریدور شمال جنوب قطعاً این منطقه به یک منطقه بین المللی تبدیل می‌شود.

وی با قدردانی از هوشیاری و بصیرت مرزنشینان آستارایی بر لزوم توجه بیشتر دولت به معیشت مرزنشینان تاکید کرد و گفت: تجارت مرزی در شهرستان مرزی آستارا با رعایت چارچوب‌های قانونی و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های موجود، می‌توان بسیاری از مشکلات این شهرستان از قبیل معیشت را برطرف کرد.

جمشیدنژاد با تاکید بر اینکه تجارت مرزی و کسب و کار در مناطق مرزی بایستی مورد حمایت و توجه قرار گیرد افزود:ظرفیت‌های موجود در مناطق مرزی به‌ویژه در این شهرستان بسیار گسترده است که امیدواریم با همدلی و همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط بتوانیم توسعه این حوزه را بیشتر از گذشته داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌گیلان با بیان اینکه باید در راستای حفظ منافع ملی با وحدت و همدلی در خدمت مردم باشیم ابراز داشت: فعالیت‌های تجاری و کسب و کارها در مرز با قاچاق مرزی تفاوت دارد و بایستی با نگاه مثبت در راستای استفاده از ظرفیت‌های مرزی گام برداریم.

جمشیدنژاد با اشاره به انتصاب دو معاون فرمانداری آستارا و قدردانی از معاونان سابق این فرمانداری خاطرنشان کرد: فرصت‌های خدمت‌رسانی به این مردم عزیز بسیار زودگذر است و مسئولان بایستی قدر این فرصت‌ها را بدانند و با تمام وجود به مردم این مرز و بوم خدمت کنند.

وی با بیان اینکه مدیران باید شبانه‌روزی در خدمت مردم باشند گفت: امیدواریم معاونان جدید این فرمانداری که از فرزندان این شهرستان هستند با رهنمودهای معنوی امام جمعه و هدایت‌های اداری فرماندار آستارا بتوانند با همکاری سایر دستگاه‌ها مشکلات موجود این شهرستان را رفع کنند.

به گزارش تسنیم، در این جلسه با قدردانی از معاونان سابق فرمانداری آستارا، سامان ساسانیان و کامبیز لقمانی‌نیا به‌عنوان معاون سیاسی و اجتماعی و معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان آستارا معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار