کد خبر: ۶۱۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ 12 June 2018

تابناک / عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه نباید فقط به کلنگ زنی پروژه ها بسنده کنیم بیان کرد: پروژه ها باید فاز به فاز پیش روی کنند و امیدوارم در مناسبت های مختلف از جمله هفته دولت و ایام الله دهه فجر رشت سهم قابل توجهی از پروژه های عمرانی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فاطمه شیرزاد با اشاره به وضعیت نامناسب روشنایی پیاده راه فرهنگی رشت اظهار کرد: از دوران فعالیت شورای چهارم اصلاح وضعیت روشنایی پیاده راه فرهنگی مورد تاکید اعضای شورا بوده و تذکراتی نیز از این بابت به شهردار وقت داده شد.

وی با اشاره به اینکه در شورای پنجم نیز به دفعات در کمیسیون خدمات شهری به اصلاح روشنایی پیاده راه فرهنگی تاکید شده است بیان کرد: در هنگام غروب ازدحام جمعیت در پیاده راه بیشتر شده و برای حفظ و تامین امنیت مردم باید روشنایی پیاده راه فرهنگی اصلاح شود.

مدیریت شهری باید هزینه های اجتماعی را بپذیرد
شیرزاد با تاکید به اینکه مدیریت شهری باید هزینه های اجتماعی را بپذیرد اذعان داشت: امیدوارم هرچه سریع تر و پیش از فرا رسیدن فصل تابستان و ورود گردشگران به شهر مشکل روشنایی پیاده راه فرهنگی برطرف شود.

وی با قدردانی از عملکرد سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری رشت اظهار کرد: برای نخستین بار افطاری بزرگی در پیاده راه فرهنگی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برپا شد که مورد استقبال پرشوری از سوی شهروندان قرار گرفت.

پرداخت معوقات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت
شیرزاد با تاکید بر پرداخت معوقات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت افزود: فعالان فرهنگی و هنری رشت با دستان خالی مشغول فعالیت بوده و باید از آن ها حمایت بیشتری انجام شود.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه نباید فقط به کلنگ زنی پروژه ها بسنده کنیم بیان کرد: پروژه ها باید فاز به فاز پیش روی کنند و امیدوارم در مناسبت های مختلف از جمله هفته دولت و ایام الله دهه فجر رشت سهم قابل توجهی از پروژه های عمرانی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار