کد خبر: ۶۱۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ 11 June 2018

تابناک / استاندار گیلان از پرداخت هزار و ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات از منابع رونق تولید به واحدهای تولیدی استان در سال ۹۶ خبر داد.

مصطفی سالاری، استاندار گیلان امروز (۲۰ خرداد) در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان با اشاره به شعار سال و اینکه همگان در قبال حمایت از کالای ایرانی تکالیفی داریم اظهار کرد: باید از حداکثر ظرفیت برای تولید باکیفیت کالای ایرانی بهره گیریم.

 

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی با برگزاری جلسات و شعار محقق نمی شود تصریح کرد: باید مسئولیت پذیر بوده و زمینه تحقق شعار سال را فراهم کنیم.

 

سالاری خطاب به دستگاه های اجرایی استان تصریح کرد: دستگاه ها در خریداری کالاهای خود و زیرمجموعه های مرتبط با خود نظارت جدی داشته تا بتوانیم مصرف کننده تولیدات داخلی به ویژه داخل استان باشیم.

 

وی تولیدات داخلی به ویژه درون استانی را اولویت خرید کالا‌ دانست و تاکید کرد: باید تعصب داشته وکالای تولید داخل را مصرف کنیم تا حمایتی برای تولید با کیفیت شود.

 

سالاری با اشاره به تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی استان اذعان کرد: هزار و 17 میلیارد تومان تسهیلات از منابع رونق تولید به واحدهای تولیدی استان در سال گذشته پرداخت شده است.

 

وی اضافه کرد: این تسهیلات به 2 هزار و 496 واحد تولیدی پرداخت شده که بیش از سهمیه درنظرگرفته شده برای استان گیلان در سال 96 بوده است.

 

استاندار گیلان با تاکید بر استمرار روند حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه ها و بانک های عامل نگاه حمایتی به تولیدکنندگان داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار