امروز در مجموعه شرکت عمران و مسکن شمال هیچ پروژه متوقف شده ای وجود ندارد و با تلاش و پیگیری مدیرعامل این مجموعه و همکاران او خوشبختانه پروژه های هتل سازی ، پارک ساحلی آبی و مجموعه های داخل نمک آبرود در حال احداث هستند که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند.
کد خبر: ۶۱۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 09 June 2018

به گزارش تابناک : شرکت عمران و مسکن شمال یکی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان می باشد که دفتر مرکزی آن در چالوس و مجموعه نمک آبرود قرار دارد و سرمایه گذاری های مختلفی را در استان گیلان و مازندران انجام می دهد.
این شرکت در شهرهای بابلسر،رامسر و رشت دارای دفتر بوده و سرمایه گذاری های بخش گردشگری در الویت آن قرارداد و تا کنون اقدامات شایسته ای را در مجموعه نمک آبرود بعنوان مرکز گردشگری شمال کشور انجام داده است.
مجتمع تفریحی ، توریستی نمک آبرود  بعنوان زیر مجموعه شرکت عمران و مسکن شمال در ایام سال میز بان بیشمار گردشگران می باشد.
این مجتمع که زیر مجموعه شرکت عمران و مسکن شمال بوده با موقعیت استثنایی و بکری که دارد هر گردشگری که وارد شمال می شود را به سمت خود جذب می کند.
نمک آبرود چالوس در یک سال گذشته دوره متفاوتی را دنبال می کند و با تلاش دکتر ربیع پور در راس مدیرعاملی شرکت عمران و مسکن شمال اقدامات خوبی در جهت میزبانی از گردشگران در آن انجام شده است.
آنچه مسلم‌است در راه و حفظ و نگهداری این مجموعه توریستی که امروزه شهرت جهانی یافته و به عنوان سند اعتبارگردشگری کشورعزیزمان جایگاه ویژه ای دارد مدیریتی توانمتد و کارآمد ولایق در آن نقش مهمی را ایفا می کند.
خوشبختانه با تدابیر و سیاست اتخاذ شده اصولی ازسوی هلدینگ عمران مسکن مدیریت این شهر توریستی بدست مدیری افتاده که خودعلاوه براینکه از مدیران کاردان است بلکه دارای هوش و ذکاوت خاصی در مردم داری وارتباط با سایر دستگاههای اجرایی دارد.
تجربه مدیریت شهری دکتر  ربیع پور مدیرعامل سازمان مسکن شمال که آشنایی کاملی به قوانین شهری دارد توانسته در کنار دلسوزی و برنامه ریزی ، نمک آبرود را بسویی هدایت کند که در طول سال میزان گردشگران خارجی ان همطراز با گردشگران داخلی باشد.
برنامه ریزی که براساس متد روز و استانداردهای جهانی برای تشکیل یک شهر توریستی به معنای واقعی آن باشد.
خوشبختانه این مهم با حضور مهندس ربیع پور به خوبی در نمک آبرود شکل گرفته تا جای که امروز دنیا نمک آبرود را به عنوان یک برند گردشگری می شناسد و هرتوریستی پای به سرزمین ایران عزیز می گذارد بی درنگ نمک آبرود را به عنوان یکی از مناطقی که قرار است در سفر خود به ایران بازدید کند را دردفترچه خود یادداشت کرده است .

namak1213

* تدبیری که بنیاد مستضعفان انجام داد
با تدبير بنياد مستضعفان در انتصاب  دکتر حميدرضا ربيع پور به عنوان مديرعامل عمران مسکن شمال (نمک آبرود) شاهد شتاب فعاليت هاي عمراني و گردشگري شرکت عمران مسکن شمال در استانهاي شمالي هستيم.
از زمان حضور دکتر ربيع پور بعنوان مديرعامل شرکت عمران مسکن شمال که سابقه خوب مديريتي نيز بعنوان شهردار در دو شهر، معاون عمراني سازمان دانش آموزي مازندران، رئيس مسکن و شهرسازي تنکابن، مديرعامل شرکت سرمايه گذاري مسکن شمال و.... در کارنامه خود داشت و در شرکت عمران مسکن شمال نيز بعنوان مشاور و مسئول بخش هاي مختلف فعاليت مي کرد در ابتدا بعد از دريافت حکم توانست اولين اقدام خوبي را در مجموعه شرکت عمران مسکن شمال اجرايي نمايد که بازگشت آرامش به مجموعه بوده است و امروز این مجموعه نهضت پروژه های عمرانی در حوزه فعالیت خود را راه اندازی کرده است.
ربيع پور بعد از ايجاد آرامش و محيطي آرام براي پرسنل مجموعه عمران مسکن شمال به بررسي پروژه هاي متوقف شده و سامان بخشيدن و حتي بعضا دريافت مجوز هاي لازم که تا آن زمان دريافت نشده بود اقدام کرد و توانست پروژه هاي خوبي مانند مجموعه ياس در رشت را اجرايي نمايد .
مديرعامل عمران مسکن شمال در اقدامي ديگر توانست تمام تعهدات مجموعه به شهرداري منطقه دو رشت را که موجب شده بود بعضا پروژه هاي اين شرکت در رشت متوقف شود انجام و اکنون تمام پروژه هاي عمراني اين شرکت در رشت در حال اجرا بوده و اکثرا نيز مراحل واگذاري سند قرار دارد.
از اقدامات ديگر شرکت عمران مسکن شمال براي استان گيلان از سوي مهندس ربيع پور که با استقبال آقاي دکتر سعيدي کيا نيز قرار گرفت پيش بيني و احداث شهربازي بزرگ و مدرن است که به زودي مطالعات آن آغاز خواهد شد و براي اولين بار اين شرکت در استان گيلان علاوه بر فعاليت هاي عمراني به فعاليت گردشگري مي پردازد.
مديرعامل عمران مسکن شمال در اقدامي ديگر پروژه هتل سازي بابلسر که در حال انجام بود با سرعت بالا و رفع مشکلات اداري آن شتاب بخشيد تا اين پروژه که يکي از زيباترين و بهترين هتل شمال کشور خواهد بود به بهره برداري برسد.
در حوزه نمک آبرود و شهرستان چالوس نيز تمامي پروژه هاي عمراني داخل مجموعه نمک آبرود شتاب گرفت و امروز از شهرک نمک آبورد بعنوان يک کارگاه عمراني سازندگي ياد مي شود که در راستاي توسعه گردشگري استان مازندران اقدامات خوب و زيربنايي در حال انجام است که اشتغال زايي خوبي را نيز به همراه دارد.
يکي از فعاليت هاي عمراني – گردشگري شرکت عمران مسکن شمال در شهرستان چالوس اجراي بزرگترين و زيباترين پارک آبي خاورميانه است که از پيشرفت فيزيکي خوبي برخوردار بوده و عمليات اجرايي آن با شتاب در حال انجام است.
اکثر مسئولين استان مازندران و شهرستان چالوس بر اين عقيده هستند با مديريت خوب و تجربه بالا مهندس ربيع پور که در واقع تدبير خوب مهندس سعيدي کيا در اين انتصاب بوده شاهد رشد و شکوفايي شرکت عمران مسکن شمال در  پيگيري و اجرايي پروژه هاي عمراني و گردشگري هستيم.
با بررسي همه جانبه و رشد قابل توجه  فعاليت هاي عمران مسکن شمال مي تواند به صراحت گفت اقدامات خوب شرکت عمران مسکن شمال موجب خواهد شد تا در آينده شاهد شکوفايي عمراني و گردشگري در شمال کشور باشيم.

namak1223

* مدیریت جدید و جهش اقتصادی شرکت
با شروع به کار  دکتر  حمیدرضا ربیع پور، مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال این شرکت با توقف پروژه های زیادی روبرو بود اما باد درایت و مدیریت مهندس ربیع پور که قبلا در سمت های مختلف نیز نشان داده بود که می توان بر مدیریت او تکیه زد با انتخاب تیمی خوب و فنی موتور حرکت شرکت عمران و مسکن شمال را روشن کرد.
امروز در مجموعه شرکت عمران و مسکن شمال هیچ پروژه متوقف شده ای وجود ندارد و با تلاش و پیگیری مدیرعامل این مجموعه و همکاران او خوشبختانه پروژه های هتل سازی ، پارک ساحلی آبی و مجموعه های داخل نمک آبرود در حال احداث هستند که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند.
یکی از اقدامات شایسته،ماندگار و خوب دکتر ربیع پور بعنوان مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال انتخاب و انتصاب دو معاون کاردان،با تجربه و سابقه مدیریت در معاونت اداری و مالی و معاونت فنی بوده است که آقای دکتر امیرعلی دلفان آذری در معاونت اداری و مالی سابقه و تجربه خوبی در شهرداری ها داشته و آقای دکتر میر بابایی نیز بعنوان معاون فنی تجربه اجرایی شایانی در کنار تدریس در دانشگاه دارد.

-------------------------------------------------

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال گقت: طرح های مختلف و ویژه گردشگری توسط این شرکت در استانهای گیلان و مازندران در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال گفت: با اقدامات و برنامه ریزی هایی که صورت گرفته آماده میزبانی از گردشگران در تمام فصل هستیم.
دکتر حمیدرضا ربیع پور بیان داشت: در بعد زیبا سازی مجموعه نمک آبرود و ترمیم تجهیزات و امکانات گردشگری اقدام بسیار خوبی در این مجموعه صورت گرفته و تمام تلاش پرسنل مجموعه این خواهد بود تا بهترین میزبانی را از مسافران داشته باشیم.
* رضایتمندی رئیس بنیاد مستضعفان و اعضای هیات مدیره از اقدامات انجام شده
مدیرعامل شرکت عمران مسکن شمال همچنین بیان داشت: خوشبختانه بازدیدی که ریاست محترم بنیاد مستضعفان و جانبازان و همینطور آقای کمیلی و خمسه ای بعنوان هیات مدیره  از شرکت عمران مسکن شمال و مجموعه نمک آبرود بعمل آوردند از اقدامات انجام شده در مدت زمان حضور بنده بعنوان مدیرعامل ابراز رضایتمندی داشتند.
ربیع پور گفت: تمام برنامه ها و اقدامات انجام شده در شرکت عمران و مسکن شمال با مصوبه هیات مدیره انجام می شود و خوشبختانه جناب آقای دکتر سعیدی کیا بعنوان رئیس بنیاد مستضعفان و همینطور آقای کمیلی بعنوان مدیرعامل شرکت عمران و مسکن ایران  وآقای  خمسه ای بعنوان عضو هیات مدیره نهایت همراهی همکاری را با این شرکت در انجام برنامه های پیش بینی شده دارند که نهایت تقدیر و تشکر را از این عزیزان دارم.

namak1264

* نظارت مستمر و اصولی بر پروژه ها
وی گفت: از زمانی که بعنوان مدیرعامل در این شرکت حاضر شدم تاکید کردم تمام پروژه ها باید بر اساس اصول فنی تعریف شده پیش رود و نظارت بر پروژه ها از درخواست اصلی ام از معاونت فنی شرکت می باشد.
وی ادامه داد: در استان گیلان و شهر رشت پروژه های مختلفی رو به اتمام رساندیم که برای پایان کار با شهرداری مشکلاتی وجود داشت که این مشکلات مرتفع و پروژه جدید در گلسار رشت را آغاز کردیم .
ربیع پور بیان داشت: ایجاد شهربازی در شهر رشت و در مسیر رشت به انزلی یکی دیگر از برنامه های این شرکت در استان گیلان بوده که طرح مطالعاتی آن آغاز شده است تا ما بتوانیم در کنار فعالیت های عمرانی فعالیت تفریحی و توریستی نیز در استان گیلان داشته باشیم.
ربیع پور اظهار کرد: در استان مازندران هتل بابلسر که قبل از حضور بنده بعنوان مدیرعامل متوقف شده بود مراحل ساخت آن مجددا آغاز گردید و امیدواریم بتوانیم بر اساس زمان تعریف شده شاهد بهره برداری از آن باشیم.

*استفاده از کالای ایرانی در تمامی پروژه های زیر مجموعه شرکت عمران و مسکن شمال
وی بیان داشت: با توجه به شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است ابلاغ شد تا در تمام پروژه های در دست اقدام از کالای ایرانی استفاده شود.
ربیع پور بیان داشت: در کلیه مجموعه های این شرکت از جمله نمک آبرود و تمامی پروژه هایی که توسط این شرکت انجام می شود به پیمانکاران ابلاغ شد استفاده از کالای ایرانی در دستور کار قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال تاکید کرد: خرید از کالای ایرانی به حمایت از تولید ملی و اشتغال زایی می افزاید و این موضوع در دستور کار این شرکت قرار دارد.

namak129

* پیشرفت در اجرای پروژه باشگاه ساحلی 
وی بیان داشت: بزرگ ترین و مجهزترین باشگاه ساحلی کشور واقع در ساحل نمک آبرود با ۱۷۵۰۰ متر زیربنا و اسکله تفریحی در حال ساخت که در بهار ۱۳۹۸ به بهره برداری خواهد رسید .
ربیع پور بیان داشت: باشگاه ساحلی طرحی نو وزیبا بوده که در کشور بی نظیر است و قطعا با بهره برداری از آن شاهد استقبال عموم مردم ایران اسلامی خواهیم بود.
وی بیان داشت: مجتمع مدرن تجاری ۹۰۰۰ متر مربعی نمک آبرود یکی دیگر از پروژه های عمرانی شرکت در نمک آبرود بوده که از پیشرفت خوبی برخوردار است و امیدواریم بتوانیم در بهار 97 آن را به بهره برداری برسانیم.
وی گفت: در بخش جذب توریست نیز برنامه ریزی های خوبی در مجموعه نمک آبرود انجام دادیم تا میزبانی شایسته برای مسافران باشیم و در آینده ای نزدیک 3 دستگاه بازی جدید از کشور آلمان وارد می کنیم که قطعا در جذب توریست تاثیرگذار خواهد بود.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال افزود: نوع طراحی باشگاه ساحلی نمک آبرود چالوس در خاور میانه بی نظیر است و با افتتاح این باشگاه ساحلی قطب گردشگری دریایی خواهیم شد.
حمیدرضا ربیع پور بیان داشت: مجتمع تفريحي ساحلي (باشگاه ساحلي)نمك آبرود توسط شركت عمران مسكن شمال در مساحت74000 متر مربع احداث می شود كه شامل17500 متر مربع فضاي تجاری و ورزشی است.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال اظهار داشت: 10000 متر مربع پارکینگ در دو بخش زير سطح و رويه به جهت جلوگيري از تخريب و حفظ محيط زيست در این پروژه طراحی شده است.
وی بیان داشت: باشگاه ساحلی نمک آبرود دارای دو بخش مردانه و زنانه است که هر کدام امکانات و تجهیزات خاص خود را دارند که استخرهاي تفریحی مسقف  هر كدام به مساحت 300 متر مربع و استخر فضای باز هر كدام به مساحت حدودا 1000 متر مربع كه در بخش بانوان،ساختمان اصلي  بخش بانوان واستخر ها با احداث يك سازه محرميت از بقيه فضاها مجزا خواهد شد.
ربیع پور تاکید کرد: این باشگاه ورزشی دارای سالن اسپا،حمام ترکی،حمام مغربی،سالن بدنسازی،سالن ایروبیک،کافی شاپ، و امکانات بخش خانوادگی اعم از رستوران،فوت کورت،بازارچه،اتاق بازي كودكان،سالن سرگرمي وسينما چند بعدي می باشد.
وی گفت: آبنماي موزيكال،جت اسكي،جت بورد،قايقهاي تفريحي و... از دیگر امکانات و تجهیزات پیش بینی شده در این باشگاه ساحلی می باشد.
مدیرعامل عمران و مسکن شمال بیان داشت: در برنامه ریزی های صورت گرفته این شرکت چنین طرحی در شهرهای بابلسر و رامسر نیز در دستور کار قرار دارد تاجرایی شود که در شهرستان بابلسر با حجم کمتر طراحی نقشه ها در حال انجام می باشد.
وی گفت: تمام تلاش مجموعه بر این است تا زودتر از تقویم پیش بینی شده این باشگاه ساحلی به بهره برداری برسد تا در اختیار مردم قرار گیرند تا بهترین خدمات را به آنها ارایه دهیم.
ربیع پور تاکید : سازمان عمران و مسکن شمال در حوزه گردشگری و جذب توریست اقدامات بسیار خوبی را در مجموعه نمک آبرود فراهم کرده است و هر ساله در ایام نوروز و تابستان میزبان بیشترین گردشگر و توریست در بین مجموعه های تفریحی و توریستی در سطح کشور می باشد.

طرح های ویژه گردشگری در گیلان و مازندران اجرایی می شود

* تنها مجموعه دارای دو خط تله کابین در خاورمیانه 
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال بیان داشت: مجموعه نمک آبرود تنها مجموعه تفریحی ، توریستی در خاورمیانه می باشد که دارای دو خط تله کابین بوده تا بتواند خدمات مطلوب تر و ویژه ای به گردشگران ارایه نماید.
مدیرعامل عمران و مسکن شمال گفت: با اقدامات خوب و تاثیرگذاری که در حوزه گردشگری با مساعدت ریاست محترم بنیاد مستضعفان و هلدینگ این مجموعه انجام شد امروز نمک آبرود یک برند جهانی است.
وی بیان داشت: امروز نمک آبرود به عنوان یک مجموعه تفریحی توریستی در بسیاری از بنگاههای گردشگری دنیا مطرح و به گردشگرانی که به ایران سفر می کنند پیشنهاد می شود و در خاور میانه تنها مجموعه ای به شمار می رویم که دو خط تله کابین همزمان قرار دارد.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و بهره برداری از پروژه های در دست اقدام، در آینده نمک آبرود نقطه طلایی گردشگری در خاورمیانه می شود.
وی ادامه داد: برنامه ریزی های صورت گرفته در بخش تفریحی توریستی نمک آبرود همراه با استاندارد های روز گردشگری جهان انجام می شود و همواره سعی می کنیم برای سلیقه های مختلف بتوانیم در حوزه گردشگری حرفی برای گفتن داشته باشیم.

* نمک آبرود نقطه طلایی گردشگری 
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و بهره برداری از پروژه های در دست اقدام، در آینده نمک آبورد نقطه طلایی گردشگری در خاورمیانه می شود.
مهندس حمیدرضا ربیع پور اظهار کرد: در حوزه گردشگری و جذب توریست اقدامات بسیار خوبی در نمک آبرود صورت گرفته تا همزمان با تحول گردشگری روز حرکت کنیم.
وی ادامه داد: برنامه ریزی های صورت گرفته در بخش تفریحی توریستی نمک آبرود همراه با استاندارد های روز گردشگری جهان انجام می شود و همواره سعی می کنیم برای سلیقه های مختلف بتوانیم در حوزه گردشگری حرفی برای گفتن داشته باشیم.
ربیع پور بیان داشت: وجود ساحل،جنگل و کوه موجب شده این شهرک توریستی بعنوان مرکز گردشگری تفاوت زیادی با دیگر مراکز گردشگری ایران و حتی بسیاری از کشورها داشته باشد و وجود دو خط تله کابین در کنار سورتمه  از امتیازات ویژه نمک آبرود محسوب می شود.

* تخفیف برای بومیان در استفاده از مجموعه نمک آبرود 
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال گفت: یکی از برنامه های خوبی که با نظر و تصویب هیات مدیره شرکت عمران و مسکن شمال انجام شد تخفیف برای بومیان در استفاده از مجموعه نمک آبرود بود.
ربیع پور بیان داشت: این طرح که در دو مرحله انجام شد با استقبال بومیان روبرو شد و شهروندان شهرستانهای نور تا تنکابن از امکانات نمک آبرود در تاریخ های معین با تخفیف استفاده کردند.
وی گفت: با تاکید و حمایت اعضای هیات مدیره این طرح در پاییز و زمستان سال 97 نیز اجرا می شود تا بتوانیم خدمات خوب و ارزنده ای را برای بومیان ارایه دهیم.

طرح های ویژه گردشگری در گیلان و مازندران اجرایی می شود

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی:

موفقیت شرکت عمران مسکن شمال در اجرای پروژه های گردشگری
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: شرکت عمران و مسکن شمال بعنوان زیر مجموعه هلدینگ عمران و مسکن این بنیاد پروژه های خوبی را در حوزه گردشگری شمال در دست اقدام دارد که در اجرای آنها موفق بوده است.
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: فعالیت های عمرانی و توانمندی های شرکت عمران مسکن شمال ستودنی است.
 سعیدی کیا در یکی از بازدیدهای خود از مجتمع تفریحی ، توریستی نمک آبرود چالوس اظهار کرد: با تشکر از زحمات مدیرعامل و پرسنل در روند اجرایی پروژه های مختلف شرکت عمران و مسکن شمال در استانهای گیلان و مازندران ، با توجه به قابلیت های موجود در شرکت عمران و مسکن شمال و توانمندی های بالقوه آن، انتظار میروداین پروژه ها با رعایت تمامی ضوابط و استانداردهای موجود در موعد مقرر به بهره برداری برسد تا انشاالله آحاد ملت شریف ایران اسلامی بتوانند از ثمرات آن بهره مند شوند.
وی ادامه داد: اقدامات و پروژه های خوبی در حوزه شرکت عمران مسکن شمال در حال انجام است که با بهره برداری از آنها قطعا آحاد مردم ایران بهره مند خواهند شد.
این مسئول در ادامه با تاکید بر رعایت استانداردهای موجود در پروژه ها گفت: در اجرای پروژه ها باید دقت شود تا تمام نکات فنی رعایت و پروژه ها بر اساس تقویم زمان بندی به بهره برداری برسند.
سعیدی کیا بیان داشت: احداث و راه اندازی بزرگ ترین و مجهز ترین باشگاه ساحلی کشور در مجموعه نمک آبرود از اقدامات خوب دیگر شرکت عمران مسکن شمال است که قطعا با استقبال مردم مواجه خواهد شد.
وی گفت: در راه اندازی و احداث باشگاه ساحلی که ویژگی های خاص خود را دارد باید دقت شود تا نهایت نظارت و بررسی های فنی انجام شود و با پیش بینی صورت گرفته در زمان مقرر به بهره برداری برسد.
سعیدی کیا بیان داشت: در حوزه گردشگری در مجموعه نمک آبرود برنامه ریزی خوبی برای جذب گردشگران و مسافران صورت گرفته و امیدواریم با نصب دستگاههای جدید شهر بازی که برای اولین بار وارد ایران می شود بیش از پیش در جهت جذب توریست و محیط خوب و با نشاط برای مردم ایران زمین فراهم کنیم.
رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان همچنین تصریح کرد: فعالیت های عمرانی خوبی نیز از جمله پروژه مجتمع مدرن تجاری ۹۰۰۰ متر مربعی در نمک آبرود در حال انجام است که از پیشرفت فیزیکی خیلی خوبی برخوردار بوده و طبق برنامه ریزی و مشخصات فنی از پیش تهیه شده در حال احداث می باشد.
وی در پایان گفت: هیات مدیره و مخصوصا مدیرعامل شرکت عمران مسکن شمال به همراه پرسنل آن برنامه ریزی و اقدامات خیلی خوبی در شرکت عمران مسکن شمال در دست اقدام دارند که ستودنی و از همه آنها بابت پیگیری ، تلاش و انجام فعالیت ها تشکر می کنم.

طرح های ویژه گردشگری در گیلان و مازندران اجرایی می شود

مدیر عامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان:

سرمایه گذاری 150 میلیارد تومانی بنیاد در منطقه نمک آبرود
مهندس کمیلی، مدیر عامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان کشور نیز به اجرای پروژه های مختلف در استان و سرمایه گذاری 150 میلیارد تومانی بنیاد در منطقه نمک آبرود و ساحل مربوطه و اجرای طرح های مختلف در این منطقه اشاره کرد و یاد آور شد: بنیاد مستضعفان آمادگی کامل دارد تا در اجرای پروژه های مختلف سرمایه گذاری گردشگری، تفریحی، احیا بافت های فرسوده و ... در مازندران مشارکت نماید.
وی اظهار داشت: بزرگ ترین و مجهزترین باشگاه ساحلی کشور واقع در ساحل نمک آبرود با ۱۷۵۰۰ متر زیربنا و اسکله تفریحی در حال ساخت که در بهار ۱۳۹۸ به بهره برداری خواهد رسید .
کمیلی بیان داشت: باشگاه ساحلی طرحی نو وزیبا بوده که در کشور بی نظیر است و قطعا با بهره برداری از آن شاهد استقبال عموم مردم ایران اسلامی خواهیم بود.
وی گفت: این هلدینگ توسط شرکت عمران و مسکن شمال در استان مازندران پروژه های گردشگری و توریستی متعددی را در دست اقدام دارد که با بهره برداری آنها قطعا در جذب گردشگران تاثیرگذار خواهند بود.
مدیر عامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان تصریح کرد: در حال حاضر این هلدینگ با اجرای پروژه های مختلف عمرانی و سرمایه گذاری در استانهای شمالی گیلان و مازندران اقدامات خوبی را در جهت توسعه استانهای شمالی مخصوصا حوزه گردشگری برداشته است.

طرح های ویژه گردشگری در گیلان و مازندران اجرایی می شود

استاندار مازندران :

از سرمایه گذاری خوب هلدینگ  عمران و مسکن در مازندران قدردانی می کنم
استاندار مازندران گفت: از سرمایه گذاری خوب هلدینگ  عمران و مسکن بنید مستضعفان  در استان مازندران مخصوصا در حوزه گردشگری قدردانی می کنم.
اسلامی افزود: در حوزه دریا و ساحل سرمایه گذاری و اقدام خوب و شایسته ای در استان مازندران صورت نگرفته بود اما اکنون شرکت عمران و مسکن شمال در این حوزه فعالیت و پروژه بی نظیری را آغاز کرده است.
وی ادامه داد: با صحبت های انجام شده با مدیران این شرکت چنین پروژه خوبی در ساحل در دو نقطه دیگر استان مازندران نیز با سرمایه گذاری شرکت عمران و مسکن شمال در دستور کار قرار دارد که اقدام شایسته و ارزشمندی می باشد.
نماینده عالی دولت در استان مازندران تاکید کرد: استان مازندران یک استان گردشگری است و ما باید در این بخش برای میزبانی شایسته از مسافران برنامه ریزی و اقدامات ویژه ای انجام دهیم که در این راه شرکت عمران و مسکن شمال سرمایه گذاری های خوبی را انجام و در دست اقدام دارد.
وی گفت: مجموعه نمک آبرود قطب گردشگری در شمال کشور است و مجموعه بی نظیری است که جذب کننده گردشگران داخلی و خارجی است و اقدامات خوبی در این مجموعه انجام شده است.
استاندار مازندران گفت: وجود چنین شرکت ها و سرمایه گذارانی در استان مازندران توسعه این استان را به همراه خواهد داشت و و قطعا با تمام توان از آنها در حوزه سرمایه گذاری حمایت خواهیم کرد و موانع سرمایه گذاری این دوستان باید رفع شود.
وی گفت: با بهره برداری از باشگاه ساحلی نمک آبرود حوزه گردشگری استان مازندران وارد فاز جدیدی می شود و می توان با بسیاری از کشورها در حوزه گردشگری رقابت کرد.
اسلامی بیان داشت: با توضیحاتی که مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال ارایه دادند امکانات و تجهیزات خوبی برای  مجتمع تفريحي ساحلي (باشگاه ساحلي)نمك آبرود پیش بینی شده است که در حوزه گردشگری دریایی و ساحلی مازندران را در خاورمیانه برند خواهد کرد.

طرح های ویژه گردشگری در گیلان و مازندران اجرایی می شود

فرماندار چالوس:

همراهی شرکت عمران و مسکن شمال بی نظیر است
فرماندار چالوس گفت: همراهی شرکت عمران و مسکن شمال با مسئولین و دستگاههای اجرایی مخصوصا در شهرستان چالوس بی نظیر است.
محمد ناصر زندی گفت: با حضور دکتر ربیع پور ارتباط بین اداری و همراهی ایشان با ما و همینطور شتاب اجرای پروژه های مختلف گردشگری از سوی شرکت عمران و مسکن شمال جای قدردانی دارد.
فرماندار چالوس از نمک آبرود بعنوان نگین گردشگری ایران یاد کرد و آن را مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی دانست.
محمدناصر زندی گفت: شهرستان چالوس از لحاظ گردشگری و جذب گردشگر یکی از شهرستانهای موفق استان مازندران است.
وی بیان داشت: مجموعه تفریحی نمک آبرود چالوس در ایام نوروز و تابستان در بین مجموعه های گردشگری کشور در پذیریش گردشگران همیشه رتبه های اول را دارا است و انصافا اقدامات بسیار خوبی در این مجموعه برای جذب گردشگر فراهم شده است.
نمانیده عالی دولت در شهرستان چالوس تصریح کرد: در حوزه گردشگران خارجی نیز شهرستان چالوس همواره میزان این عزیزان بوده و تمام تلاش مجموعه شهرستان نیز بر میزبانی مناسب از آنها بوده و در این زمینه نیز عملکرد خوبی داشته است.
وی گفت: امروز نمک آبرود چالوس در حوزه گردشگری یک نعمت برای چالوس ، مازندران و حتی ایران محسوب می شود زیرا با هزینه بخش خصوصی بهترین امکانات و تجهیزات برای جذب گردشگر فراهم شده است و مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.
وی گفت: مدیران مجموعه تفریحی توریستی نمک آبرود برنامه ریزی های خوبی در بخش گردشگری انجام دادند و به نظر بنده این مجموعه در بحث جذب توریست خارجی بسیار موفق بوده و میزبان بی شماری از عزیزان خارج از کشور در ایام مختلف سال است.

طرح های ویژه گردشگری در گیلان و مازندران اجرایی می شود

فرماندار کلاردشت :

اجرای طرح تخفیف برای بومیان در نمک آبرود ستودنی بود
فرماندار کلاردشت گفت: اجرای طرح تخفیف برای بومیان در استفاده از مجتمع تفریحی توریستی نمک آبرود یک اقدام ستودنی از سوی شرکت عمران و مسکن شمال بود.
ایوب صالحی بیان داشت: شرکت عمران و مسکن شمال با طرح های اجرایی که در بحث گردشگری در دست اقدام دارد نقش بسزایی در توسعه گردشگری استان مازندران دارد.
وی گفت: دکتر ربیع پور مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال که از نیروهای بومی محسوب می شود در زمان حضور خود در مجموعه این شرکت اقدامات خوب و ماندگاری را انجام داده است.
فرماندار کلاردشت تاکید کرد: شرکت عمران و مسکن شمال همراهی خوبی با مسئولان دارد و در سایه این تعامل ها امروز شاهد سرمایه گذاری خوب شرکت با حمایت مسئولان هلدینگ عمران و مسکن در شهرستانهای مختلف مازندران هستیم.
وی گفت: مجموعه نمک آبرود که یکی از بخش های شرکت عمران و مسکن شمال است مرکز گردشگری مازندران است که اکثر مسافران این مجموعه را برای بازدید انتخاب می کنند که اقدامات خوب زیر بنایی در جذب گردشگران در این مجموعه تدارک دیده شده است.

طرح های ویژه گردشگری در گیلان و مازندران اجرایی می شود

معاون اداری و مالی شرکت عمران و مسکن شمال:

نمک آبرود مرکز گردشگری شمال است
معاون اداری و مالی شرکت عمران و مسکن شمال نیز گفت:  با درایت و مدیریت مدیرعامل مجموعه استاندارد سازی و بهبود کیفیت تجهیزات مورد استفاده در مجموعه نمک آبرود در الویت قرار دارد.
دکتر امیرعلی دلفان آذری  بیان داشت: با توجه به استقبال حداکثری مسافران از مجموعه نمک آبرود این مجموعه بعنوان مرکز گردشگری شمال کشور مطرح است.
وی از نمک آبرود بعنوان نگین گردشگری ایران یاد کرد و آن را مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی دانست.
دلفان آذری تاکید کرد: مجموعه تفریحی نمک آبرود چالوس در ایام نوروز و تابستان در بین مجموعه های گردشگری کشور در پذیریش گردشگران همیشه رتبه های اول را دارا است و انصافا اقدامات بسیار خوبی در این مجموعه برای جذب گردشگر فراهم شده است.
معاون اداری و مالی شرکت عمران و مسکن شمال تاکید کرد: وی گفت: امروز نمک آبرود چالوس در حوزه گردشگری یک نعمت برای چالوس ، مازندران و حتی ایران محسوب می شود زیرا با هزینه بخش خصوصی بهترین امکانات و تجهیزات برای جذب گردشگر فراهم شده است و مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.
وی گفت: تمام تلاش مجموعه در شهرک نمک آبرود میزبانی شایسته از گردشگران داخلی و خارجی است.

طرح های ویژه گردشگری در گیلان و مازندران اجرایی می شود

معاون فنی شرکت عمران و مسکن شمال:

رعایت نکات فنی در پروژه های شرکت عمران و مسکن شمال
معاون فنی شرکت عمران و مسکن شمال گفت: با تاکید دکتر ربیع پور مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال نظارت مستمر فنی بر پروژه های این شرکت انجام و تمامی نکان فنی در پروژه ها رعایت می شود.
دکتر میر بابایی بیان داشت: تمام تلاش مجموعه بر اسن است تا نظارت لازم بر فعالیت پیمانکاران انجام تا پروژه ها با کیفیت عالی انجام شود.
معاو فی شرک عمران و مسکن شمال  از نمک آبرود بعنوان نگین گردشگری ایران یاد کرد و آن را مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی دانست.
وی گفت: امروز نمک آبرود چالوس در حوزه گردشگری یک نعمت برای چالوس ، مازندران و حتی ایران محسوب می شود زیرا با هزینه بخش خصوصی بهترین امکانات و تجهیزات برای جذب گردشگر فراهم شده است و مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.
میربابایی بیان داشت: این شرکت پروژه های گردشگری خوبی را در استان مازندران در دست اقدام دارد که با بهره بردری از آنها شاهد ارتقای کیفی سطح گردشگری این استان خواهی بود.

 

 

 

منبع : چالوس نیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار