کد خبر: ۶۱۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳ 08 June 2018

تابناک / اتفاقاتی که دو شب پیش در میدان شهرداری رشت افتاد، واکنش های متعددی را در پی داشت. از دیوارنویسی اعتراضی گرفته تا درگیری فیزیکی عضو شورا!

واکنش ها نسبت به این موضوع متفاوت بود. برخی اعضای شورا در صفحه توییتر خود به انتقاد شدید از این موضوع پرداختند و برخی دیگر، قول پیگیری این موضوع را داده و گفتند که با خاطیانی که در این خصوص تعلل کرده اند، برخورد خواهد شد.

در همین راستا، رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین گفت: ضمن عرض تسلیت ایام رحلت امام خمینی (ره)، واقعه 15 خرداد و همچنین شهادت امیر المومنین، آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمام همشهریان عزیزم را در این شبهای عزیز دارم.

علوی ادامه داد: قطعا همه ی ما جوانان ایرانی و رشتی قدردان امام خمینی(ره) و پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم و به آرمانهای امام پایبند و در مسیر انقلاب استوار خواهیم ماند. واقعیت موضوع این است که ما همه به احساسات و شور جوانان احترام می گذاریم اما باید دقت شود تا نحوه بروز این احساسات بگونه ای نباشد که خدایی نکرده موجبات سوء استفاده دیگران و بدخواهان کشور و نظام و انقلاب فراهم شود.

وی افزود: کوتاهی شهرداری در مسئله ی سیاه پوش کردن بافت مرکزی شهر مشخص بوده و تذکرات لازم هم در همان روز داده شد و تا پایان روز مجموعه ی شهرداری این نقص را هرچند دیر جبران کرد.

رئیس شورای شهر رشت ادامه داد: خواهش بنده از تمامی رسانه ها و تمامی افرادی که دلسوز شهر و کشور هستند این است که کمک کنند تا فضا در چنین شرایطی به سمت التهاب بیشتر پیش نرفته و به سوی عقلانیت سوق پیدا کند. بنده نمی خواهم از کسی دفاع کنم ولیکن قطعا این اتفاق و کوتاهی از روی عمد نبوده است.

علوی تصریح کرد: به آقای شهردار تذکرات لازم برای برخورد مناسب با عوامل این کم کاری داده شده و ایراداتی که به ساختمان شهرداری وارد شد همان دیشب توسط پرسنل شهرداری پاکسازی شده و مردم عزیزمان هم نگران نباشند.

عضو شورای شهر با بیان اینکه شورا و شهرداری قطعا حافظ اموال عمومی و بیت المال و منافع مردم هستند، گفت: نمایندگان مردم در مجموعه شورا موضوعات این چنینی را پیگیری می کنند و امیدوارم دیگر شاهد بروز چنین رفتارهایی نباشیم.

علوی در پایان گفت: در شرایط سخت این روزها همه باید کمک بکنیم تا از بار مشکلات شهر و کشور کم بشود و خدایی نکرده مشکلی بر مشکلات شهر و کشور اضافه نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار