کد خبر: ۶۱۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 06 June 2018

در شب بیست و یکم ماه رمضان، مراسم پرفیض دومین شب قدر و عزاداری شهادت مولای متقیان امام علی (ع) با حضور پرشور مردم در مسجدها و بقعه های متبرکه استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم مؤمن گیلان سه شنبه شب با حضور در مسجدها و بقعه های متبرکه استان، مراسم شب قدر در شب شهادت امام علی (ع) را تا بامداد امروز (چهارشنبه) برگزار کردند، قرآن به سر گرفتند و از خداوند متعال در این شب پرمنزلت که ارزش آن از هزار ماه نیز بیشتر است، طلب مغفرت کردند.
مردم شهر رشت با حضور در مصلی امام خمینی (ره) ، حرم خواهر امام ، مهدیه و نیز مسجدها مراسم شب قدر را برگزار کردند. گزارش خبرنگار ایرنا از شهرستان مذهبی آستانه اشرفیه در شرق استان نیز حاکی از برگزاری مراسم های ویژه این شب پرمنزلت در حرم مطهر سید جلال الدین اشرف برادر گرامی امام رضا (ع) است.
مراسم های ویژه شب های پرفیض قدر در افزون بر 400 بقعه متبرکه و امام زاده استان با برنامه های ویژه در قالب طرح ضیافت الهی و نیز قرائت دعای جوشن کبیر با حضور گسترده مردم برگزار شد.
برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته استانی و بین المللی، ترتیل خوانی و تفسیر قرآن کریم از جمله برنامه هایی بود که در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در بقعه های متبرکه گیلان انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار