تابناک / هنوز هم پرداخت حق الزحمه به رسانه هایی که اخبار شهرداری رشت را پوشش می دهند، تحت الشعاع لیستی قرار دارد که فرهام زاهد، مسببات انتشارش را در فضای مجازی فراهم کرد.
کد خبر: ۶۱۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ 04 June 2018

تابناک / هنوز هم پرداخت حق الزحمه به رسانه هایی که اخبار شهرداری رشت را پوشش می دهند، تحت الشعاع لیستی قرار دارد که فرهام زاهد، مسببات انتشارش را در فضای مجازی فراهم کرد.

لیستی که اگرچه درستی اطلاعاتش هیچ‌گاه به اثبات نرسید اما بارها و بارها در نقد و بررسی آن در رسانه های مختلف قلم فرسایی شد.

عجایبش هم کم نبود! از ادعای پرداخت پول به رسانه فعال در استان مجاور تا دریافت های میلیونی توسط یک کانال تلگرامی آموزش آشپزی!

شاید تنها دستاورد انتشار این لیست عجیب و غریب، نه تعقیب قضایی اتلاف کنندگان بیت المال، نه بررسی ماهیت دریافت کنندگان و نه علت بی اطلاعی روابط عمومی از بعضی پرداخت ها بلکه تنها قطع پرداخت به رسانه های مجاز بوده است! دستاوردی که عملا بسیاری از رسانه های مجاز استان را که دریافتی هایشان از شهرداری رشت به محلی برای امرار معاش خبرنگاران و برقراری توازن میان دریافت و پرداختشان بوده را با مشکلات عدیده مواجه ساخته است.

 

آقای زاهد؛ رسانه‌ها صدقه بگیر شما و شهرداری هستند که بخواهید سالی دو بار جیره سالانه آنها را پرداخت کنید؟! / رسانه‌های شهر رشت و استان گیلان را صدقه بگیر ندانید! / به دوران شهرداری دوست عزیزتان که با ایشان قهوه می‌خوردید و دم‌نوش سفارش می‌دادید بپردازید!

 

روز گذشته اما اتفاق جالبی رخ داد...

 

فرهام زاهد،عضو شورای شهر رشت که به گمان قریب به اتفاق اهالی رسانه، عامل اصلی توقف پرداختی های شهرداری رشت به رسانه ها بوده است، از بلیط بازی های جام جهانی خود رونمایی کرد!

فرهام زاهد عضو شورای شهر رشت از خرید سه بلیت مسابقه ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ خبر داد.

تیم ملی ایران از ۲۵ خرداد تا ۴ تیر سه مسابقه خود را در روسیه برگزار می کند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
حالا هرکی میره جام جهانی باید بلیط آن را منتشرکنه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار