کد خبر: ۶۱۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶ 03 June 2018

تابناک / شایعاتی وجود دارد که اداره و ورزش جوانان استان گیلان به دنبال معرفی مالک جدید برای باشگاه سپیدرود است.

لیگ هفدهم برای باشگاه سپیدرود رشت به شیرین‌ترین شکل ممکن به پایان رسید و این تیم با هدایت علی کریمی در اولین حضور خود طعم بقا در لیگ را به سختی چشید. اما بعد از اتمام لیگ درگیری بین مالک و سرمربی باشگاه سپیدرود بالا گرفت و علی کریمی شرط جدایی خود از این تیم را تسویه حساب کامل با وی اعلام کرد. شرطی که محقق نشد و از طرف دیگر با انتخاب نادر دست‌نشان به عنوان سرمربی تیم، اوضاع بیش از پیش آشفته دنبال شد.

 

اما حالا خبر می‌رسد که با تصمیم اداره و ورزش جوانان استان گیلان و با موافقت تن‌زاده امتیاز تیم در معرض فروش به گروه دیگری قرار گرفته است. گویا دو گروه تجاری هم برای خرید این تیم اقدام کرده‌اند و صلاحیت آن‌ها در دست بررسی است.

 

خریدار جدید سپیدرود بی شک با مشکلات زیادی رو به رو خواهد بود. از تسویه با طلبکاران باشگاه گرفته تا توافق با علی کریمی و انتخاب سرمربی جدید برای ریشه‌دارترین تیم استان گیلان. هم‌چنین این تیم در فصل قبل با مشکلی به نام کمبود بازیکن مواجه بود و در بسیاری از مسابقات فصل افرادی را در پست غیر تخصصی خود مورد استفاده قرار داد. حال به فصل نقل و انتقالات رسیده‌ایم و بسیاری از باشگاه‌ها فعالیت خود برای جذب بازیکن را شروع کرده‌اند و همین جریان ممکن است سپیدرود را وارد چالش جدی کند. در ادامه باید دید اداره ورزش گیلان چه تصمیمی را برای این تیم پرهوادار اتخاذ می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار