کد خبر: ۶۱۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰ 03 June 2018

تابناک / سرمربی اسبق سپیدرود رشت با انتقاد از شرایط مالکیت و مدیریتی این تیم، مدعی است بیش از 500 میلیون تومان از مطالباتش پرداخت نشده است.

علی نظرمحمدی سرمربی اسبق سپیدرود رشت در خصوص شرایط و فعالیت های این روزهای خود و میزان اطلاعش از آخرین اخبار باشگاه سپیدرود به خبرنگار ما گفت: در حال گذراندن دوره مربیگری A آسیا در مشهد هستم و بعد از ماه مبارک رمضان این دوره را به پایان خواهم رساند. به عنوان یک هوادار پیگیر اخبار تیم محبوبم یعنی سپیدرود هستم و اتفقات مربوط به آن را دنبال می کنم.

 

 

نظرمحمدی در خصوص مشکلات مالی که همیشه گریبانگیر این تیم شمالی بوده گفت: تیم هایی که به بخش خصوصی واگذار می شوند برای تداوم فعالیت و بقاء در کوران مسابقات به منابع مالی پایدار احتیاج دارند. بخش اقتصادی برای ورود موفق به این حوزه نیاز به توجیه اقتصادی و زمان مناسب دارد. در واقع باید تیم ها در بلندمدت به افراد متخصص و توانا واگذار شود.

 

 

سرمربی اسبق سپیدرود با انتقاد از شرایط مالکیت و مدیریت این تیم تصریح کرد: اینکه شما به لحاظ مالی شرایط خوبی داشته باشی و وارد فوتبال شوی تا علاقمندی های شخصی ات را دنبال کنی، توجیه مناسبی برای حضور در ورزش حرفه ای نیست. شرایطی که برای آقای کریمی شاهد بودیم مثال خوبی برای این ماجراست. ایشان به لحاظ روحی روانی شوک مثبتی به تیم دادند و با استقبال گرم مالکان مواجه شدند و بعد هم مشکلاتی برایشان به وجود آمد که نشان از عدم شناخت مناسب و تخصصی مالکان از فوتبال داشت.

 

 

نظرمحمدی در مورد جو عمومی شهر رشت در پذیرش نادر دست نشان و علی کریمی گفت: آقای دست نشان مربی بنده بود و با کریمی ها در استیل آذین همبازی بودیم. نمی توان گفت که مشکل تیم انتخاب یکی از این دو نفر است. به نظرم بهترین اتفاق برای سپیدرود تعیین تکلیف وضعیت مالکیت تیم است تا هرسرمربی که قرار است کار کند، نسبت به آینده دلگرم باشد.

 

 

او ادامه داد: البته که این روزها اقبال عمومی با علی کریمی است و مردم خواهان حضور او در تیم هستند اما ایشان برای ادامه همکاری با تیم شرایطی دارند که ظاهراً پذیرش آن برای مالکان تیم میسر نیست.

 

 

سرمربی اسبق سپیدرود درباره مطالباتش از این تیم خاطرنشان کرد: من هنوز بابت قراردادم با سپیدرود در لیگ دو و لیگ یک طلبکار هستم. بابت قرارداد لیگ برتر نیز رقمی بیش از 500 میلیون تومان طلب دارم که واقعاً نمی دانم باید چطور آن را پیگیری کنم. طرف حساب من باشگاه سپیدرود است ولی این تیم شرایط مناسبی در مدیریت ندارد و کسی پاسخگوی دیون قبلی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار