شهردار سابق شیراز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز ضمن تکذیب شایعه بازداشت تعدادی از اعضای شورای چهارم اظهار داشت: آقایان اگر نمی‌توانند کار کنند، چرا بساط شایعه‌پراکنی درست می‌کنند؛ ضمن اینکه اگر اتفاقی هم افتاده باشد دادستانی باید اطلاع‌رسانی کند نه آنان.
کد خبر: ۶۱۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶ 02 June 2018

 

علیرضا پاک‌فطرت که به شدت از انتشار این شایعه گلایه داشت، افزود: آقایان قرار بوده بیایند و برای مردم کار کنند، نه اینکه هر روز یک شایعه ترتیب داده و ذهن‌ها را مشغول کنند.

وی بابیان اینکه اعضای شورا باید وکیل گرفته و این مسئله را پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: هیچ‌کدام از اعضای شورای چهارم و شهرداری بازداشت نشده‌اند و این خبر کذب محض است و باید با عوامل آن به‌شدت برخورد شود.

پاک‌فطرت همچنین گفت: ممکن است مدیری نیز مشکل داشته باشد که باید از طریق قانونی با او برخورد کرد، اما نباید بدون استناد به افراد تهمت‌ زده شود.

شهردار سابق شیراز با انتقاد از لیست امید شورای شهر شیراز که در انتخابات شوراها توانست به‌طور قاطع لیست اصولگرایان را شکست داده و 12 کرسی از 13 کرسی را در اختیار گیرد، تأکید کرد: هر شایعه‌ای بروز می‌کند، ابتدای آن از شورای شهر است؛ یعنی پول و عوارض از ما و مردم می‌گیرند و شایعه نیز درست می‌کنند!

*شایعه‌پراکنان شرم کنند

غلام‌مهدی حقدل که سرلیست اصولگرایان در انتخابات دوره قبلی شورای شهر بود و پس از فتح 15 کرسی از 21 کرسی شورا توسط اصولگریان، چهارسال ریاست شورای شهر شیراز را برعهده داشت، در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز با تکذیب خبر بازداشت اعضای سابق شورای شهر شیراز گفت: بنده نیز این شایعه را شنیدم و تا آنجا که خبر دارم هیچ‌کدام از اعضای شورای چهارم بازداشت نشده‌اند.

وی بابیان اینکه شایعه‌پراکنان در ماه رمضان باید شرم کنند و دست از تهمت زدن بردارند، افزود: برخی به ما پیشنهاد دادند که از شایعه‌پراکنان شکایت کنید، اما هنوز این کار را نکرده‌ایم.

این عضو سابق شورای شهر همچنین گفت: بنده این خبر را تکذیب می‌کنم و شایعه‌پراکنان باید مستندات خود را نشان دهند، اما اگر حتی صحت هم داشت نشان‌دهنده این بود که خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران با کسی تعارف ندارد و هرکس در هر پُست و مقامی که باشد باید جوابگوی کار اشتباه خود باشد.

حق‌دل همچنین گفت: خدمات شورای چهارم همچون خورشیدی درخشان می‌درخشد و همین موفقیت‌ها باعث شده تا عده‌ای درصدد تخریب اعضای شورای سابق برآیند و شایعه درست کنند.

رئیس سابق شورای شهر شیراز افزود: در طول چندین سال اخیر به‌اندازه شورای چهارم در شیراز کار نشده و ما در تمام زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... خدمات ارزشمندی را ارائه کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار