رئیس شورای شهر همدان خطاب به شهردار همدان گفت: آقای شهردار و مدیران شهرداری همدان، دوران ماه عسل تمام شده است و باید کار کنید.
کد خبر: ۶۱۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰ 03 June 2018
رئیس شورای شهر همدان خطاب به شهردار همدان گفت: آقای شهردار و مدیران شهرداری همدان، دوران ماه عسل تمام شده است و باید کار کنید.

به گزارش فارس ، ابراهیم مولوی  در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی ستاد خدمات سفر‌های نوروزی شهرداری همدان اظهار کرد: پس از تایید دیرهنگام انتخابات دوره پنجم و بررسی گزینه‌های مختلف، عباس صوفی به عنوان شهردار همدان انتخاب شدند که خوشبختانه مورد استقبال همه پرسنل شهرداری، اکثریت جامعه، جناح‌های سیاسی و افکار عمومی و اصحاب رسانه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این پشتوانه بزرگی برای شهردار همدان بود تا ثابت قدم پیش برود چراکه در شهرداری سخت‌ترین چالش‌ها وجود دارد، گفت: با توجه اعضای شورای شهر همدان، شهردار همدان مورد حمایت کافی قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر همدان خطاب به شهردار، معاونان و مدیران شهرداری همدان گفت: دوره ماه عسل به پایان رسیده است و از امروز از شما کار می‌خواهیم، بنابراین این حجم از کاری که امروز انجام می‌شود در راستای خدماتی است که باید شهروندان ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه حجم پیگیری‌ها و کار‌های شهرداری همدان باید به ثمر بنشیند و میوه خود را بدهد، گفت: کارکنان شهرداری همراهی و همکاری لازم را با شهردار همدان داشته باشند تا در پایان دوره در مقابل مردم روسفید باشیم.

مولوی با بیان اینکه برخی از مدیران شهرداری همدان هفته آینده منسوب می‌شوند، گفت: مدیریت حوزه فرهنگی حرکت روی لبه چاقوست و اگر اشتباهی در این حوزه انجام شود فشار‌های مختلفی وارد می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری رویداد گردشگری ۲۰۱۸ در همدان افزود: می‌ترسم در آخر تمام کاسه کوزه‌ها بر سر ما بشکند، کاری که الان انجام نمی‌شود بعد‌ها حرف آن را ما بشنویم. به دلیل اینکه در رویداد ۲۰۱۸ صرف تشکیل یک دبیرخانه خیلی مثمر ثمر نیست.

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه فعالیت‌های شهردار همدان در راستای رویداد ۲۰۱۸ بیشتر از سایر دستگاه‌ها و نهادهاست، گفت: از استاندار همدان خواستاریم از اعتباراتی که برای این کار در نظر گرفته شده است حجم بیشتری در اختیار شهرداری قرار دهند تا شهرداری بتواند حداقل‌هایی که مدنظر است انجام دهد و مایه سربلندی همه استان شود.

وی بیان کرد: شکست رویداد گردشگری ۲۰۱۸ شکست دولت تدبیر و امید است. در صورتی که آبرومند و با شکوه برگزار شدن این مراسم، آبروی نظام است و ربطی به مسائل جناحی ندارد.

مولوی با اشاره به اینکه خروجی برگزاری این دو همایش باید در ورود مسافران نوروزی خود را نشان دهد، تصریح کرد: هر توریستی که وارد کشور می‌شود ده‌ها شغل ایجاد می‌کند و نباید از مسائل فرهنگی ترسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار