تابناک / فرماندار استانه اشرفیه گفت: مشارکت شهروندان در بحث و تبادل نظر با مسئولان، بیانگر وحدت میان مسئولان و مردم است.
کد خبر: ۶۱۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ 31 May 2018

تابناک / فرماندار استانه اشرفیه گفت: مشارکت شهروندان در بحث و تبادل نظر با مسئولان، بیانگر وحدت میان مسئولان و مردم است.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در دومین نشست عده ای از شهروندان با مسئولان این شهرستان ، ضمن قدردانی از شهروندان به جهت صرف وقت و شرکت در جلسه اظهار داشت : اینکه شما عزیزان در این ساعت از ایام ماه مبارک، به منظور کمک به پیشرفت شهر خود در جلسات فرمانداری حضور یافته و در بحث و تبادل نظر با مسئولان مشارکت می کنید، نمایانگر وحدت میان مسئولان و مردم در این شهرستان است.

وی در ادامه بازگشایی طرح حرم را جزو اولویت های شهرستان دانست و گفت : طرح حرم به معنی مختل شدن سایر طرح ها نیست، بلکه بازگشایی آن سبب بهبود وضعیت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی شهر خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه به طرح‌های دولتی در خصوص اشتغالزایی و توسعه اقتصادی اشاره و اظهار داشت: موضوعاتی نظیر طرح تکاپو، طرح توسعه روستایی و طرح بوم گردی می تواند منجر به جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه شود و کمک شایانی به رفع معضل اشتغال و معیشت مردم کند.

وی ادامه داد: بحمدالله طرح های ذکر شده در شهرستان ، با بازتاب خوبی از سوی مردم مواجه شده است. در آینده ای نزدیک با اجرایی شدن کامل سیاستهای موجود در این طرح ها ، شاهد رونق اقتصادی منطقه خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار