کد خبر: ۶۱۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ 28 May 2018

جواد تن زاده روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از مشکلات باشگاه بدهی های سال گذشته بود که حدود دو سوم آن پرداخت شده و تعدادی از طلبکاران نیز با تحریک افرادی، هنوز برای تسویه حساب به باشگاه مراجعه نکرده اند.
وی افزود: اگر طلبکاران مراجعه کنند باشگاه با آنان وارد مذاکره خواهد شد تا با آنان نیز تسویه حساب شود و همچنین آمادگی پرداخت بدهی کادر فنی را نیز داریم.
تن زاده ادامه داد: در مورد بدهی علی کریمی و دستیارانش نیز اعلام کردیم که یک سوم را به صورت نقدی و مابقی را طی 2 فقره چک در 2 ماه پرداخت خواهیم کرد.
مالک باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: همه باشگاه ها اینگونه عمل می کنند و هیچ باشگاهی تمام بدهی های خود را یکجا پرداخت نمی کند ولی کریمی درخواست دارد تا تمام طلبش را یکجا وصول کند.
تن زاده در مورد جلسه با اداره کل ورزش استان و همچنین تحویل باشگاه به خریدار یا خریداران جدید نیز عنوان کرد: در جلسه ای که با اداره کل ورزش و جوانان گیلان داشتیم ، در مورد مسائل و مشکلات صحبت هایی شد و همچنین اگر فرد شاخص و قابل اعتمادی برای خرید باشگاه سپیدرود پیدا شود ، ما آماده مذاکره و واگذاری هستیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر خریداری پیدا نشود، ما همچنان به کار خود ادامه خواهیم داد تا بتوانیم تیم با قدرتی را روانه رقابت های فصل آتی لیگ برتر کنیم چون هدف ما رشد و ارتقای سپیدورد رشت است که امیدواریم به این هدف برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار