رییس شورای شهر لاهیجان به تابناک گفت؛
فرداد جنابی در گفت و گویی کوتاه با تابناک اظهار کرد: از یک منظر کيفيت ارايه خدمات شهري و از منظری دیگر، احساس مردم و ميزان رضايت آنان از خدمات شهري و شهردار تعيين کننده «کيفيت عملکرد شهرداري» است.
کد خبر: ۶۱۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۶ 27 May 2018

تابناک / بررسي عملکرد شهرداري ها و نحوه ارايه خدمات از دو جهت مي تواند اهمیت داشته باشد.

فرداد جنابی در گفت و گویی کوتاه با تابناک اظهار کرد: از یک منظر کيفيت ارايه خدمات شهري و از منظری دیگر، احساس مردم و ميزان رضايت آنان از خدمات شهري و شهردار تعيين کننده «کيفيت عملکرد شهرداري» است. 

 

کاظمی در زمینه افزایش درامد شهرداری، قدم های خوبی برداشته است / شهردار برای حل مشکل جزیره،زحمت زیادی کشیده است و به زودی حکم صادر می شود /  انصافا کاظمی در پرداخت حقوق و مطالبات کارکنان و کارگران شهرداری موفق و با برنامه عمل کرده است / از عملکرد شهردار رضایت کامل داریم

 

رییس شورای شهر لاهیجان تصریح کرد: تجربه نشان داده است که نگاه یکسویه به مسائل و برنامه‌ریزی از بالا به پایین در شهر مشکلات زیادی را به بار خواهد آورد و بی شک مشارکت نخبگان و نظارت مردم، سطح کارایی مدیران شهری را بالا می‌برد که در این زمینه مسعود کاظمی،شهردار لاهیجان موفق عمل کرده است.

جنابی افزود: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های عملکرد مطلوب شهرداری‌ها تأمین منابع مالی و درآمدی شهرداری‌ها است که تحقق این امر قطعا رضایتمندی شهروندان لاهیجانی را هم به دنبال خواهد داشت و باید گفت که در زمینه افزایش درامد نیز شهردار لاهیجان قدم های خوبی برداشته است.

عضو شورای شهر لاهیجان درخصوص پرداخت حق و حقوق کارکنان و برنامه های چند ماه اخیر شهرداری عنوان کرد: انصافا کاظمی در پرداخت حقوق و مطالبات کارکنان و کارگران شهرداری موفق و با برنامه عمل کرده است؛همچنین درباره موضوع مهم جزیره لاهیجان هم باید بگویم که شهردار برای حل مشکل جزیره،زحمت زیادی کشیده و به زودی حکم آن صادر می شود و امیدواریم ختم به خیر شود.

رییس شورای شهر لاهیجان در پایان خاطرنشان کرد: در این چند ماهی که از عمر شورای پنجم می گذرد،تعامل خوبی بین شهردار، شورا و شهروندان محترم برقرار بوده است و در مجموع از عملکرد شهردار رضایت کامل داریم؛ضمن اینکه از تمام رسانه ها میخواهیم که به ما کمک کنند و مشورت دهنده ما باشند و یقین دارم که هم شورا و هم شهردار محترم شنونده و پذیرای خوبی خواهند بود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار