کد خبر: ۶۰۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 22 May 2018

تابناک / مجمع انتخابات هیئت پزشکی ورزشی گیلان برگزار و کیوان اسد پور با ۱۵ رأی از مجموع ۱۸ رأی مأخوذه به مدت یک دوره چهارساله رئیس این هیئت در گیلان شد.

به نقل از فارس، عصر دوشنبه چهارمین مجمع انتخابات هیئت پزشکی ورزشی استان گیلان با حضور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان و سایر اعضا در رشت برگزار و کیوان اسدپور با کسب ۱۵ رأی از مجموع ۱۸ رأی مأخوذه برای یک دوره چهارساله به‌عنوان رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان گیلان انتخاب شد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در این مجمع انتخاباتی با تقدیر از زحمات حق‌شناس، رئیس پیشین هیئتی پزشکی ورزشی گیلان اظهار کرد: روابط خوب حق‌شناس با کمیته‌های فدراسیون وی را به یکی از اعضای فعال فدراسیون تبدیل کرد و این رویه باید از گیلان دیده شود.

غلامرضا نوروزی با اشاره به اینکه هیئت پزشکی ورزشی گیلان طی سال‌های متمادی رتبه‌های نخست سوم تا چهارم کشور را کسب کرده افزود: هیئتی پزشکی ورزشی گیلان با شفافیت مالی خود توانسته جایگاه خوبی در هیئت‌های کشور داشته باشد اما اعتماد نابجا به برخی از نزدیکان موجب شد تا در برخی از بخش‌ها ضعف‌های وجود داشته باشد که با کمک خود حق‌شناس منابع بیت‌المال به خزانه برگشته است.

وی با بیان اینکه رئیس هیئت پزشکی ورزشی جدید باید تمام توجه اش به رفع مشکلات ورزشکاران باشد گفت: این استان دارای ظرفیت‌های بسیار است که باید با توجه و اهتمام بیشتر مورد ملاک قرار بگیرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان نیز در این مجمع انتخاباتی با بیان اینکه هر رئیسی در این نیست باید برای ورزشکاران تلاش کند اظهار کرد: گیلان طی سال‌های اخیر رتبه سوم را داشته که انتظار داریم علاوه بر پیشرفت این رتبه در کشور حفظ شود.

مریم بخشی با اشاره به ظرفیت بالای ورزشکاران در گیلان افزود: ورزشکاران این استان در نوع خود بی‌نظیر هستند و دارای رتبه و مقام‌های درخشانند که مایه افتخار استان هستند.

وی با ابراز امیدواری از آینده ورزش استان گفت: هیئتی پزشکی ورزشی قابلیت حضور در تمامی ورزش‌ها دارد و وجودشان در کنار سایر ورزش‌ها می‌تواند مثمر ثمر باشد.

در این انتخابات طبق قوانین هرکدام از نامزدهای انتخابات هیئتی پزشکی ورزشی به مدت ۱۰ دقیقه به ایراد سخن پرداختند و اهداف برنامه‌های خود را تشریح کردند.

گفتنی است در این دوره از انتخابات مجمع، مسعود اسلامی از رسیدن به ریاست هیئت پزشکی ورزشی استان گیلان جا ماند و علی واله شیدا نیز به‌عنوان نامزد انتخابات ریاست مجمع هیئت پزشکی ورزشی از حضور در این انتخابات خودداری کرد.

پیش‌ازاین محمد حق‌شناس به مدت سه دوره چهارساله مسئولیت هیئت پزشکی ورزش استان گیلان را عهده‌دار بود اما در این دوره از کاندیداتوری در هیئت پزشکی ورزشی خودداری کرد.

سوابق کیوان اسد پور

دکتر کیوان اسدپور ساکن: آستارا متولد ۱۳۴۶
مدرک تحصیلی :کاردانی پیراپزشکی از دانشگاه تهران و دکتری حرفه ای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی گیلان

عناوین شغلی:
تکنسین بیهوشی بهداری سپاه کل کشور، مدریت کلینک تخصصی بیناد شهید و جانبازان استان گیلان، مدری درمان و توان بخشی بنیاد شهید و جانبازان گیلان ، ریس امور درمان و ستاد اعزام جانبازان گیلان ، معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و جانبازان گیلان ،ذبیر هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آستارا ،عضو شورای مشورتی اشتغال ایثارگران ،،مشاور مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران گیلان،معاون بهداتش و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان و مدیر کل اسبق هلا ل احمر استان گیلان و فرماندار بندر آستارا (بمدت شش سال )و معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان و مشاور مدر کل بنیاد شهید و امورایتارگران گیلان و عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار