496 میلیون تومان در زمینه ارائه 49 مورد خدمت عمرانی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دیشموک از ابتدای سال گذشته تاکنون پرداخت شد.
کد خبر: ۶۰۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷ 20 May 2018
رئیس کمیته امداد دیشموک گزارشی از عملکرد خدمات عمرانی انجام‌شده برای مددجویان این اداره ارائه داد. 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، رضا ایزدی، رئیس کمیته امداد دیشموک گفت: 34 مورد خدمت عمرانی از ابتدای سال گذشته تاکنون برای مددجویان تحت حمایت انجام‌شده که در این زمینه496میلیون تومان هزینه شده است.

وی ایجاد سرپناهی امن برای مددجویان و تأمین مسکن مددجویی را یکی از رسالت‌های اساسی کمیته امداد اعلام کرد و افزود: در این زمینه ساخت 12 واحد منزل مسکونی روستایی بااعتبار 180 میلیون تومان و 4 واحد منزل مسکونی شهری به ارزش صد میلیون تومان از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد دیشموک برای مددجویان است.

ایزدی با بیان اینکه ساخت‌وساز و تعمیر سرویس‌های بهداشتی ازجمله خدمات قابل‌توجه کمیته امداد در زمینه حمایت از مددجویان است، اظهار کرد: به همین منظور 18 سرویس بهداشتی با اعتبار 216میلیون تومان از ابتدای سال گذشته تاکنون برای مددجویان دیشموکی تعمیر، بازسازی و احداث شد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در زمینه خدمات عمرانی برای مددجویان فعالیت‌های خوبی انجام داده است، گفت: امیدواریم با حمایت مردم نیکوکار و خیران بتوانیم اقدامات مؤثرتری در حوزه مسکن نیازمندان انجام دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار