غلامرضا منصفی به تابناک گفت؛
تابناک / حمایت از جوان برای انجام هرکاری در هرعرصه ای قطعا نتایج درخشان و قابل قبولی را دارد و این امر در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی به کرّات بر همگان اثبات شده و هرزمان که کار را به نیروی جوان و پرانگیزه سپردیم بهترین نتیجه ها و بهره ها را کسب کردیم.
کد خبر: ۶۰۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۹ 19 May 2018

تابناک / حمایت از جوان برای انجام هرکاری در هرعرصه ای قطعا نتایج درخشان و قابل قبولی را دارد و این امر در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی به کرّات بر همگان اثبات شده و هرزمان که کار را به نیروی جوان و پرانگیزه سپردیم بهترین نتیجه ها و بهره ها را کسب کردیم.

نمونه ای از این حمایت از نیروی جوان در شهرداری لنگرود وجود دارد که شورای اسلامی این شهر با درایت و برنامه ریزی مناسب سکان شهرداری این شهر را به دستان یک جوان سپرده که آن کسی نیست جز سیدمهدی رجایی شهردار جوان لنگرود.


همین امر مارا برآن داشت تا در مصاحبه ای با رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود از عملکرد شهرداری در دوران مدیریت این شهردار جوان جویا شویم.

 

رجایی همه برنامه ها را با جدیت دنبال میکند و از عملکرد شهردار لنگرود رضایت کامل داریم / نهضت آسفالت شهری و معابر و کوچه ها،مدیریت پسماند و زباله شهری،لوله گذاری و جمع آوری آب های سطحی از برنامه های مهم شورا و شهرداری است / مدیریت بدهی چندین میلیاردی برای شهرداری لنگرود که معادل بودجه یک سال شهر است، دستاورد کوچکی نیست


غلامرضا منصفی که سابقه حضور در سه دوره شورای اسلامی شهر لنگرود را در کارنامه دارد اینگونه آغاز کرد که؛ ما در بحث کار اجرایی در شورا و شهرداری‌ نگاه به اصولگرا یا اصلاح طلب بودن کسی نداریم بلکه هدف اول و اصلی همه اعضای شورا عمران و آبادانی شهر است که با بهره گیری از نیروی جوانی شهردار جوان شهر در حال انجام آن هستیم.

وی با تاکید بر اینکه پرداختن به اینگونه مباحث دردی از مردم و مشکلات شان دوا نمیکند ادامه داد: مردم عزیز ما با همه مشکلات اقتصادی که با آن مواجه اند نیازمند این هستند که حداقل های رفاه شهری را داشته باشند. و این امر محقق نمیشود جز در سایه اتحاد و همدلی و اصل قراردادن مشکلات مردم.

منصفی به نمونه کارهایی که در دوره پنجم شورای اسلامی این شهر و ریاست شهرداری لنگرود در حال انجام است هم اشاره ای کرد و ادامه داد: از جمله این برنامه ها نهضت بزرگ آسفالت شهری و معابر و کوچه های لنگرود است، خصوصا در مناطقی که سال های مدید از یک اسفالت مرغوب و مناسب بهره مند نبودند و این امر به تدریج در همه محلات و مناطق مختلف لنگرود اجرا خواهد شد.


وی گفت: برنامه مهم دیگری که در این دوره روی ان تاکید جدی شد بحث مدیریت پسماند و زباله شهری ست‌ که قدم های موثر و جدی در این موضوع صورت گرفته که اثرات مثبت آن به زودی برای مردم نمایان خواهد شد.


رییس شورای شهر لنگرود ادامه داد: همچنین در بخش لوله گذاری و جمع آوری آب های سطحی که یکی از معضلات مردم ما در ایام پربارش باران است هم اقدامات جدی صورت گرفته و همچنان ادامه خواهد داشت، به علاوه لایه روبی رودخانه شهر که یکی از جاذبه های قدیمی لنگرود محسوب میشود هم در دستور کار قرار گرفت و با همت همگانی دوباره چهره زیبای این رودخانه احیا شد.


منصفی خاطرنشان کرد: موضوع مهمتر وجود بدهی چندین میلیاردی برای شهرداری لنگرود بود که معادل بودجه یک سال شهر محسوب میشد و همین سنگ بزرگی برای انجام کارها و طرح های مختلف بود، ولی با تدبیر و همدلی و همینطور توافق با طلبکاران راه حلی جهت معطل نماندن برنامه های عمرانی و شهری در کنار تسویه حساب با طلبکاران و پیمانکاران فراهم گردید که دستاورد مهمی برای شورا و شهرداری محسوب میشود.

رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود مجددا با اشاره به اینکه اعتماد کردن به جوان چه نتایج مثبتی برای شهر لنگرود داشته ادامه داد:به عنوان کسی که در سه دوره شورا حضور داشته، با همه احترام به شهرداران گذشته از عملکرد آقای رجایی از زمان تصدی سمت شهرداری لنگرود رضایت کامل داریم، چرا که در راستای سیاست های شورا قدم برمیدارد و همه برنامه ها را با جدیت دنبال میکند.

منصفی به این نکته هم اشاره کرد و افزود:زمانی بود که حضور شهردار شهر در جلسات شورا به علت مشکلاتی که به وجود می آمد یک دغدغه محسوب می شد و روز خوبی نه برای شهرداری و نه برای شورا نبود اما واقعیت الان اینست که با تعامل بسیار خوبی که میان اعضای فعلی شورا با شهردار جوان ما وجود دارد این نشست ها و جلسات شورا و شهرداری بسیار مثبت، و مفید برای شهر برگزار می شود. به علاوه تعاملی که شهردار ما با همه مسئولین شهری از فرماندار و نماینده شهر تا سایر مسئولین ادارات دارد در جهت پیشبرد اهداف مورد نظر بسیار حائز اهمیت است.


غلامرضا منصفی با تاکید دوباره بر اینکه، تعامل تنها راه نجات برون رفت از مشکلات است خاطرنشان کرد:باید از یکدیگر به دور از جناح بندی های سیاسی حمایت کرد که نتیجه این حمایت و همدلی قطعا رونق و پیشرفت شهرمان خواهد بود.


وی همچنین پذیرش انتقادات را برای برطرف کردن معضلات شهر مثبت دانست و بیان داشت که به گرمی از آن استقبال میکنند چرا که اگر کسی انتقاد سازنده ای مطرح میکند یعنی اینکه برای آینده شهرخود اهمیت قائل است. اما تخریب کردن جز از بین بردن اتحاد و همدلی سود دیگری ندارد.

 

گزارش از سعید حیدری/

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
India
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
یعنی واسه سدمعبر برنامه ندارن؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار