کد خبر: ۶۰۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 17 May 2018

تابناک / جلسه مالک باشگاه سپیدرود با اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و مسئولان هیئت فوتبال برگزار شد و فعلا جواد تن‌زاده در پست خود و به عنوان مالک باشگاه سپیدرود ابقا شد.

رشت خبر درباره جزئیات این جلسه نوشت: این ابقا، اما با شرط و شروطی همراه است و هنوز مالکیت تن‌زاده قطعی نیست.

در ابتدای جلسه بحث‌های تندی بین طرفین در گرفت ولی در نهایت با دخالت مریم بخشی‌پور، سرپرست اداره کل جو آرام شد.

درادامه با بررسی بند بند قرارداد احراز مالکیت به تن‌زاده مشخص شد، در قرارداد بندی مبنی بر پس گرفتن مالکیت وجود ندارد و با وجود همه کوتاهی‌هایی که از سوی تن‌زاده شده است امکان بازپسگیری مالکیت از وی وجود ندارد.

البته جلسه به همینجا ختم نشد و مریم بخشی مدعی شد نوع قرارداد ایراد دارد و به شکلی تنظیم شده است که همه چیز به نفع تن‌زاده است. وی مدعی شد اگر از ابتدا مسئول این انتقال بود هرگز چنین قراردادی با تن‌زاده نمی‌بست. از این رو مالک سپیدرود را مجاب کرد تا در پرداخت الباقی بدهی‌ها که شامل مبلغ قراردادکریمی هم می‌شود، تعجیل کند.

با این حال تن‌زاده که دستش باز بود زیر بار مهلت یک هفته‌ای تسویه حساب‌های تیم سپیدرود نرفت و صورت جلسه‌ای با تاریخ پرداخت را امضا نکرد. با این حال در توافقی شفاهی مقرر شد تن‌زاده تا یک ماه آینده الباقی بدهی ۳ میلیاردو سیصد میلیون تومانی که چیزی حدود ۷۰۰ میلیون تومان آن باقی مانده به علاوه مبلغ بدهی به علی کریمی را پرداخت کند. این توافق شفاهی صورت گرفت و هیچ سند رسمی در این مورد امضا نشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار