تابناک / شهردار کلاچای توسعه و ارتقای ورزش این شهر را بویژه در رشته پر طرفدار فوتبال مستلزم نگاه جمعی دانست و گفت :در این صورت است که می توانیم قدم های بلندی برای حصول به نتیجه مطلوب برداریم.
کد خبر: ۶۰۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 17 May 2018

تابناک / شهردار کلاچای توسعه و ارتقای ورزش این شهر را بویژه در رشته پر طرفدار فوتبال مستلزم نگاه جمعی دانست و گفت :در این صورت است که می توانیم قدم های بلندی برای حصول به نتیجه مطلوب برداریم.


مهندس ابراهیم اثنی‌عشری ماچیانی در نشست با پیشکسوتان و اهالی ورزش فوتبال این شهر از حضور گرم و صمیمی آنان در ارائه راهکار ها و ارتقای تیم فوتبال باشگاه فرهنگی، ورزشی به جایگاه واقعی ستود و اظهار کرد:مطمئنا با برنامه ریزی های مناسب و حمایت اعضای شورای اسلامی و نقش سازنده شما عزیزان می توانیم به این مهم دست یابیم.


وی موضوع فرهنگ و ورزش را مکمل یکدیگر دانست و اضافه کرد :معتقدم امتزاج این دو می تواند ما را در رسیدن به اهداف و برنامه ها موفق سازد چرا که صرف پرداختن به ورزش بدون نگاه فرهنگی تاثیر گذاری ندارد.


شهردار کلاچای با بیان اینکه فوتبال برای من تاریخ است و درک خوبی از آن دارم تصریح کرد :از مسایل و مشکلات ورزش کاملا آشنایی دارم و نگاهم این است که بتوانم گام ارزشمندی در این زمینه بردارم و می طلبد شما هم یار و یاور ما باشید.
اثنی‌عشری ماچیانی با اشاره به اینکه طی دو سه ماه آینده شروع لیگ برتر فوتبال گیلان را شاهد خواهیم بود بر ضرورت تعیین هیات مدیره باشگاه تاکید کرد.
وی نشست امروز با اهالی فوتبال را فرصتی ارزشمند برای هم اندیشی و تعیین هیات مدیره باشگاه ذکر و افزود :اینکه سر مربی تیم بومی باشد یا غیر بومی مهم نیست آنچه حایز اهمیت است داشتن دانش فوتبال و برخورداری از انگیزه مضاعف تا بتواند بیشترین تاثیر گذاری را داشته باشد.
به گفته وی، موضوع حقوق و مزایا امروز در ورزش تاثیر گذار هست اما مهم تر از آن عشق به ورزش و دانش فوتبال است.
شهردار کلاچای در بخش دیگری از سخنان خود، هر گونه هزینه در بخش ورزش را سرمایه‌گذاری دانست و بیان کرد:اعتقاد راسخ دارم هزینه در ورزش به مثابه یک پروژه عمرانی است اما بازخورد حمایت این کار بسیار بالاست.
اثنی‌عشری ماچیانی، با یادآوری این مطلب که بیان نقطه نظرات شما عزیزان این فرصت را ایجاد می کند که شاهد شکوفایی بیشتر رشته فوتبال این شهر باشیم اضافه کرد :در حال حاضر آنچه همواره مورد تاکید است ایجاد مکانیزم ها و سازوکارهای لازم برای تعیین هیات مدیره باشگاه است و دیگر اینکه بودجه باشگاه باید نظم و ترتیب داشته و از ریخت و پاش جلوگیری شود.
شهردار کلاچای در خاتمه سخنان خود از اختصاص اعتبار مناسب در تابستان امسال در قالب طرح اوقات فراغت نونهالان، نوجوانان در بخش ورزش از سوی شهرداری خبر داد.

رییس شورای اسلامی شهر کلاچای، حضور پیشکسوتان عرصه ورزش بویژه فوتبال را که افتخار این منطقه هستند در تحقق اهداف و برنامه های باشگاه با اهمیت دانست و افزود :مطمئنا هر گونه تصمیم‌گیری و تصمیم سازیها در این نشست می تواند ما را در نیل به هدف که همان توسعه و اعتلاء رشته ورزش فوتبال است یاری دهد.
محمد پورحسین، تلاش برای تعیین هیات مدیره باشگاه از بین پیشکسوتان را بسیار ارزشمند و از آرزوهایم دیرینه خود عنوان کرد.
وی در ادامه از عزم و اهتمام جدی شورا و شهرداری برای تملک زمین 11هکتاری مجتمع اقتصادی کمیته امداد به نام زمین ورزشی شهرداری کلاچای خبر داد و بیان کرد :مذاکرات خوب و سازنده ای در این زمینه صورت گرفته است و تلاش می کنیم آن را محقق کنیم..
وی در بخش دیگری از سخنان خود تعیین هیات مدیره و انتخاب سرمربی را در این جلسه خواستار شد و گفت :اینکه مربی بومی یا غیر بومی باشند بایدبرنامه ارائه دهند.
پورحسین، استحقاق کلاچای را حضور در لیگ فوتبال کشور دانست و تصریح کرد :انتظار داریم اگر بناست تیم را ببندیم برای حضور در لیگ کشور بسته شود و لاغیر چرا که ظرفیت و توانمندی لازم را برای حضور در لیگ کشوری دارد..

مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کلاچای هم در این نشست بیشترین دغدغه باشگاه را در حوزه پرداخت ها اعلام و افزود :در آمد شهرداری به تنهایی کفایت تیم داری و باشگاه داری را ندارد و همه علاقمندان و دوستداران ورزش باید در این زمینه نگاه متعهدانه داشته باشند.
مصطفی زاهدی بر طرف کردن مشکلات مالی قبل از شروع لیگ را خواستار شد و افزود :طبعا این شرایط می تواند تمرکز ما را در بازی ها افزایش دهد.
وی همچنین بر ضرورت جذب حامی مالی برای باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کلاچای را مورد تاکید قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار