کد خبر: ۶۰۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 17 May 2018

تابناک / سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت گفت : سرمربی جدید تیم به زودی اعلام می شود.

فرهاد خراسانی روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسئولان این باشگاه به زودی سرمربی جدید این تیم را معرفی می کنند.
وی افزود: مذاکرات با گزینه های موردنظر انجام و مسئولان باشگاه با توجه به شرایط موجود ، به توافقهایی دست یافته اند اما این توافقها نهایی نشده که این امر حداکثر تا پایان روز جمعه مشخص می شود.
وی در مورد شایعات مربوط به انتخاب یک مربی بومی به عنوان سرمربی جدید سپیدرود نیز خاطرنشان کرد: آوردن نام مربیان حدس و گمان بعضی سایت های خبری است و هنوز به طور رسمی سرمربی انتخاب نشده است.
وی در مورد جلسه عصر گذشته مالک باشگاه سپیدرود با مسئولان اداره ورزش و جوانان و همچنین مسئولان هیات فوتبال گیلان نیز بیان کرد: تن زاده مالک باشگاه است و به کار خود ادامه می دهد.
وی اضافه کرد: در جلسه فوق ، مریم بخشی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، قربانعلی الماس‌خاله رئیس هیات فوتبال گیلان، میرشهاب مومنی نایب رئیس این هیات، جواد تن‌زاده مالک باشگاه و محمد رفیعی مدیرعامل باشگاه سپیدرود حضور داشتند.
وی یادآور شد: در مورد حواشی چند روز اخیر باشگاه سپیدرود در این جلسه صحبت شد و در نهایت از سوی هیات فوتبال و اداره ‌کل ورزش و جوانان استان گیلان از جواد تن‌زاده به عنوان مالک باشگاه سپید‌رود خواسته شد که به وظایف خود عمل کند و تیم را دور از حاشیه نگه دارد و برای حضور در فصل آینده لیگ برتر، تیم قدرتمندی مهیای این مسابقات کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار