با پايان ديدارهاي نيم‌فصل مقدماتي رقم خورد
تيم فوتسال جوانان آپکوپارس قم دور رفت مرحله مقدماتي رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور را با قهرماني به پايان رساند.
کد خبر: ۶۰۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵ 16 May 2018

به گزارش تابناک قم، دیدارهای مرحله مقدماتی فصل 1397 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در رده سنی امید با حضور 11 تیم در دو گروه پنج و 6 تیمی برگزار می‌شود و در گروه نخست 6 تیم و در گروه دوم پنج تیم به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به رقابت می‌پردازند.

در این دوره از مسابقات تیم‌های آپکوپارس و آرش به نمایندگی از استان قم به میدان رفته‌اند، در حالی که طبق برنامه‌ریزی مسوولان برگزاری بازی‌ها، تیم فوتسال جوانان آپکوپارس قم در گروه نخست با حریفان خود رقابت کرد و تیم آرش در گروه دوم به میدان رفت.

تیم فوتسال جوانان آپکوپارس قم در گروه نخست مقتدرانه در مقابل حریفان به میدان رفت و توانست در سه بازی از پنج مسابقه خود حریفان را شکست داده و دو بازی را با تساوی به پایان برساند، بدین‌ترتیب نماینده قم با کسب 11 امتیاز از پنج بازی خود در صدر جدول رده‌بندی گروه جای گرفت.

بازیکنان تیم امید آپکوپارس قم در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور سیدحسین رضوی، وحید حاجی‌اسماعیلی، مصطفی ساجدی، رضا خیراللهی، محمد عالی، سیدامین موسوی‌زادگان، حسن تاجر، مهدی علی‌اکبری، محمد کاووسی، امیر تلخابی، باقر جنانی، حمید اسماعیلی، محمدباقر عباسی، مرتضی عباس‌آبادی،علی عبدالله‌زاده، حسین میره‌ای و صدرا رنجبر هستند.

این تیم به مدیرعاملی مرتضی دُرخانی، سرپرستی علی مسعودی، سرمربیگری سیدوحید غیاثی، مربیگری فرید نقش‌بند، محمد کریمی و محمد دهقان به میدان رفت، ضمن اینکه مربی بدن‌ساز تیم جوانان آپکوپارس قم قم در این رقابت‌ها حسین گنجیان بود و پزشک‌یار تیم دکتر رضا فرجاد بود.

این قهرمانی در حالی نصیب تیم فوتسال آپکوپارس قم شد که امیدهای این تیم در شهر رشت به مصاف حریفان خود رفته بودند و بلافاصله باید آماده بازی‌های دور برگشت با این رقبا یعنی تیم‌های موعود پیرادل مشهد، پرسپولیس خوزستان، پدیده اصفهان، شهروند ساری و شهرداری رشت شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار