تابناک گزارش می دهد؛
تابناک / سرمربی فصل گذشته سپیدرود رشت گفت: مقابل باشگاه به تن زاده زنگ زدم اما جوابم را نداد و بعد از یک ساعت و چهل و پنج دقیقه به من پیامک داده که کارمندانش در باشگاه هستند.
کد خبر: ۶۰۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵ 16 May 2018

تابناک / سرمربی فصل گذشته سپیدرود رشت گفت: مقابل باشگاه به تن زاده زنگ زدم اما جوابم را نداد و بعد از یک ساعت و چهل و پنج دقیقه به من پیامک داده که کارمندانش در باشگاه هستند.

 

در ابتدای فصل متعهد شدیم سرمربی برای انتخاب دستیاران، بازیکنان و البته تمام مسائل مربوط به امور فنی اختیار تام دارد، می توانید از اهالی فوتبال و کارشناسان خبره در این باره مشورت بگیرید (نه مشاوران فعلی)! / وظیفه کمیته فنی و در رأس آن مدیر فنی نظارت بر کار کادر فنی است نه دخالت (البته این را هم می توانید از کارشناسان خبره بپرسید!)

 

ظاهراً مسئولان باشگاه سپیدرود رشت از علی کریمی خواسته بودند که تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت سرمربی پیشین سپیدرود درخواست کتبی خود برای تسویه حساب را به این باشگاه دهد تا آنها متعاقباً تاریخ تسویه را اعلام کنند. علی کریمی هم این درخواست را انجام داده و امروز برای پیگیری کارش به باشگاه سپیدرود رفته، اما ظاهراً برای دیدار با تن‌زاده مدیرعامل باشگاه ناموفق مانده است.

این درحالی است که پس از انتشار این خبر مسئولان باشگاه سپیدرود حضور علی کریمی در باشگاه را تکذیب کردند، اما علی کریمی در همین خصوص اظهار داشت: من امروز به رشت رفتم و ساعت ۱۱:۱۴ با آقای تن‌زاده تماس گرفتم که او پاسخم را نداد، اما ساعت ۱۲:۴۵ به من پیامک زد که بچه‌ها در باشگاه تا ساعت ۱۲ حضور دارند. با توجه به این نامه، چطور تن‌زاده برخلاف نامه خودش، ادعا می‌کند که برگه تسویه حساب و چک از یک هفته پیش آماده بوده است؟ اصلاً چرا به من گفته‌اند که درخواست خود را به صورت کتبی به باشگاه بدهم و نتیجه را متعاقباً اعلام می‌کنند.

وی افزود: تن‌زاده گفته برگه‌های تسویه‌حساب آنها از یک هفته قبل آماده است. او درحالی این ادعا را کرده که من ۲۲ اردیبهشت درخواست کتبی‌ام را به این باشگاه داده‌ام تا آنها هم طبق وعده خود به آن رسیدگی کنند، اما این اتفاق نیفتاده، هواداران بهترین قضاوت‌کننده هستند. من نه حرف تن‌زاده را قبول دارم و نه چک‌اش را. باید برای تسویه‌حساب چک بانکی به من بدهند، او مدعی است و همیشه حرف او درست است. او پاسخ دهد چرا اصلاً جواب تماس من را نداد و یک ساعت و 45 دقیقه بعد تازه به من پیامک زده است. خود مردم قضاوت کنند.

 

سخنگوی باشگاه سپیدرود گفت: تا ساعت 11 در باشگاه بودم، ولی کسی نیامد.

در خبری اعلام شد که علی کریمی سرمربی سابق تیم فوتبال سپیدرود رشت برای دریافت مطالبات خود راهی رشت شده است و می‌خواهد هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهد.


فرهاد خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه آیا امروز با علی کریمی دیداری داشته است یا خیر، اظهار داشت: من طبق معمول از ۸ صبح در محل کارم هستم و تا ساعت ۱۱ هم باشگاه بودم و بعد از آن برای انجام کار‌های قضایی باشگاه را ترک کردم.

وی ادامه داد: ولی تا ساعت یاد شده که من در باشگاه بودم، کسی به باشگاه وارد نشد. ضمن اینکه شنیدم کلا امروز کریمی به باشگاه مراجعه نکرده است.

 

عدم حضور علی کریمی در باشگاه سپیدرود جهت تسویه‌حساب


درحالی‌که قرار بود علی کریمی جهت تسویه‌حساب مالی در باشگاه سپیدرود رشت حضور پیدا کند، وی تا پایان ساعت اداری (دوشنبه) از حضور در دفتر باشگاه سپیدرود امتناع ورزید.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، طبق هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده مابین مالک باشگاه سپیدرود رشت و علی کریمی، قرار بود رأس ساعت 10 صبح امروز ( دوشنبه) علی کریمی با جهت تسویه‌حساب مالی در دفتر باشگاه سپیدرود رشت حضور پیدا کند که تا پایان ساعت اداری از حضور در دفتر باشگاه امتناع ورزید.

مجید جعفر زاده معاونت اداری مالی و فرهاد خراسانی مسئول کمیته حقوقی و نقل و انتقالات و وکیل باشگاه سپیدرود رشت با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود رشت منتظر حضور علی کریمی در جمع آن‌ها بودند که تا پایان وقت اداری خبری از مربی سپیدرود نشد؛ علی کریمی در پیامکی خطاب به مالک باشگاه سپیدرود رشت از حضور در مقابل دفتر باشگاه خبر داد و اعلام کرد به دلیل عدم حضور تن زاده در دفتر باشگاه، از حضور در جلسه خودداری کرده است.

در حالی کریمی از حضور خود در مقابل دفتر باشگاه سپیدرود رشت خبر داده است که هیچ‌یک از کارمندان باشگاه وی را ملاقات نکردند و این پیامک مربی سپیدرود برایشان عجیب بود.

جواد تن زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس این خبر را تأیید کرد.

 

طلب 400 میلیونی و دست خالی جادوگر

علی کریمی امروز به باشگاه سپیدرود رشت رفت اما با دست خالی از این باشگاه خارج شد.

علی کریمی سرمربی فصل گذشته سپیدرود که طلب 400 میلیون تومانی از این باشگاه دارد، امروز به دلیل نبود مدیران و مالک باشگاه با دست خالی باشگاه را ترک کرد.

کریمی برای ادامه همکاری با این باشگاه در لیگ هجدهم به توافق نرسید.

 

جادوگر زیربار استعفا نمی رود؟

 

ماجرای ادامه همکاری علی کریمی با سپیدرود رشت هر روز پیچیده تر و مبهم تر از قبل می شود و شاید در روزهای آینده اخبار متفاوتی در این رابطه منتشر شود.

هنوز لیگ برتر به پایان نرسیده بود که اختلاف نظرها میان علی کریمی و مالک باشگاه سپیدرود شروع شد و تاامروز وجود دارد به طوری که با وجود این که دوسال از قرارداد کریمی و سپیدورد مانده است اما هنوز تکلیف ادامه همکاری او با این باشگاه مشخص نیست.

 

آخرین اخبار؛ قراری که محقق نشد

 

آخرین اخبار اما حکایت از جدایی قریب الوقوع جادوگر از سپیدورد دارد. او که توانست نماینده رشت را که پس از سال ها دوباره به سطح اول فوتبال ایران بازگشته بود در لیگ برتر نگه دارد حالا برای ادامه فصل آینده شرایطی دارد که گویا باشگاه مایل به محقق کردن آن ها نیست. در حالی که کریمی ابتدا درباره تعیین بودجه و برنامه های فصل آینده با مالک باشگاه دچار چالش شده بود در یکی از جلسات از او خواستند که دستیارانش را تغییر بدهد. موضوعی که با مخالفت کریمی مواجه شد.

 

با این وجود قرار بود ظرف روزهای گذشته جلسات نهایی نیز برگزار شود که این اتفاق نیفتاد. روند پیشرفت ماجرای کریمی و سپیدرود به گونه ای بود که انگار باشگاه قصد داشت کریمی را مجبور به کناره گیری یا استعفا کند اما کریمی به باشگاه اعلام کرد در صورت اینکه با آن ها به توافق نرسد او تنها تا پایان حضورش در سپیدرود می خواهد تسویه حساب کند و دنبال حق و حقوق قراردادش که دو فصل دیگر از آن باقی مانده نرود.

 

با این وجود اما خبر می رسد که مالک باشگاه از کریمی خواسته این موضوع را به صورت مکتوب به آن ها بدهد که قصد جدایی از سپیدرود را دارد. موضوعی که با مخالفت جادوگر مواجه شده و ممکن است باعث شود تا او تغییر عقیده بدهد. تغییر عقیده کریمی ممکن است موجب شود که او به طور کتبی استعفایش را در این برهه ندهد و حتی از طریق قانونی به دنبال احقاق حقوقش دررابطه با قراردادش شود که دوسال از مهلت آن باقی مانده است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار