کد خبر: ۶۰۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 15 May 2018

بنا بر شنیده ها، مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان برای به خدمت گرفتن قلعه نویی، به این مربی پیشنهاد ۲ میلیارد تومانی داده اند.

به‌گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه صنعت نفت آبادان که در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر نتایج متوسطی کسب کرد و با هدایت فراز کمالوند و کسب ۴۰ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت، تلاش می کند تا در لیگ هجدهم شگفتی ساز شود و بتواند سهمیه آسیایی کسب کند.

کمالوند در فصل گذشته مشکلات زیادی در تیم زردپوشان جنوب کشور داشت و بازیکنان این تیم به شدت به دلیل مسائل ناراحت بودند و حالا کمالوند تصمیم به جدایی دارد و مسئولان نفت آبادان می خواهند قلعه نویی را جذب کنند.

طبق شنیده ها، نفت آبادان پیشنهادی ۲ میلیارد تومانی به قلعه نویی داده است اما این مربی، هنوز جواب نهایی را نداده و باید دید در پایان چه اتفاقی رخ خواهد داد.

قلعه نویی ۵۵ ساله در لیگ هفدهم در ذوب آهن عملکرد فوق العاده ای داشت و با کسب نائب قهرمانی، تیمش را به مرحله دوم لیگ قهرمانان رساند. او در لیگ‌برتر فوتبال سابقه مربیگری در تیم های استقلال و سپاهان را دارد و قهرمانی های متعددی در لیگ‌برتر و جام حذفی بدست آورده است.

البته شنیده می شود باشگاه سپاهان هم در صدد جذب قلعه نویی است و اگر این مربی به آبادان یا اصفهان برود، احتمال دارد کمالوند هدایت سپیدرود رشت را برعهده بگیرد.

گفتنی است تا کنون هیچ مقام مسئولی پیشنهاد ۲ میلیاردی صنعت نفت به قلعه نویی را تایید نکرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار