کد خبر: ۶۰۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 14 May 2018

تابناک / فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه از ۴۰ حادثه طبیعی دنیا ، ۳۳ حادثه طبیعی در ایران به وقوع می پیوندد گفت: میزان ، نوع و درصد آمادگی ما برای مقابله با این حوادث مهم است.

به گزارش ایلنا،رحیم حیدری گلرودباری فرماندار این شهرستان در مراسم تجلیل از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هر کدام از ادارات بر حسب نوع وظایف خود ، همدیگر را در این شهرستان تکمیل می کنند گفت:اگر پازل همکاری‌ها ی شهرستان در کنار هم خوب جور چین شوند می‌توان به موفقیت‌های خوبی دست یافت.

فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه از ۴۰ حادثه طبیعی دنیا ، ۳۳ حادثه طبیعی در ایران به وقوع می پیوندد اظهار داشت: میزان ، نوع و درصد آمادگی ما برای مقابله با این حوادث مهم است و باید مسائل قبل ، حین و بعد از حادثه آمادگی های لازم را داشته باشیم .

وی ادامه داد: من گواهی می‌دهم که رئیس جوان هلال احمر و همکارانشان از موفق ترین افراد شهرستان در موضوعات مختلف بودند و حقیقتاً کار خود را به نحو خوب انجام می‌دهند.

حیدری کسب مقام‌های برتر شعبه جمعیت هلال احمر و به ویژه هدف‌گذاری در طرح دادرس یا طرح دانش آموزان آماده در روزهای سخت را نشانه تلاش‌های مجموعه داوطلبان و مربیان این جمعیت دانست و مجموعه موفقیت‌های جمعیت هلال‌احمر را به این عزیزان به ویژه به مدیر جوان شعبه جمعیت هلال احمر تبریک گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار