همزمان با گرامیداشت مقام معلم صورت گرفت
بیمه عمر و سرمایگذاری يكي از خدمات بیمه‌ای بیمه معلم هست که هدف اصلی آنها تحت پوشش قرار دادن ريسك خطرهاي كه اهاد جامعه را روزانه تحديد مي كند وسرمايه گذاري قابل توجه اي برأي اينده أفراد جامعه وخانواده هاي انها مي باشد را زیر چتر بیمه‌ای خود قرار دهد.
کد خبر: ۶۰۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 10 May 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد: باعنایت به رسالت بیمه معلم جهت تقدیر از فرهنگیان کشور، همزمان با برگزاری جشن بزرگ روز معلم در شهرستان لنده که با حضور پرشورفرهنگیان ، معاونت آموزشی آموزش وپرورش استان، فرماندار ، امام جمعه، ریاست دادگستری و شورای اداری برگزار شد، به همت بیمه معلم از معلمان با بیشترین سرمایگذاری و بیمه عمر تجلیل شد.

اکرم براتی مدیر مسئول بیمه معلم شهرستان لنده در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار تابناک با اشاره به خدمات دهی بیمه معلم به مشتریان خود گفت: بیمه عمر و سرمایگذاری يكي از خدمات بیمه‌ای بیمه معلم هست که هدف اصلی آنها تحت پوشش قرار دادن ريسك خطرهاي كه اهاد جامعه را روزانه تحديد مي كند وسرمايه گذاري قابل توجه اي برأي اينده أفراد جامعه وخانواده هاي انها مي باشد را زیر چتر بیمه‌ای خود قرار دهد.

وی افزود:بیمه معلم در حال حاضر تقریباً تمامی انواع بیمه‌نامه‌ها را ارائه می‌دهد و استفاده از خدمات آن برای همگان آزاد است اما برای فرهنگیان کشور مزایایی مانند تخفیف‌های ویژه و بیمه‌های اقساطی در نظر گرفته است .
گفتنی است در جشن بزرگ گرامیداشت مقام به همت بیمه معلم از ۳۲ نفر از فرهنگیانی که بیشترین سرمایگذاری و همچنین فرهنگیانی که بیمه عمر را دارند تجلیل شد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
اون معلمی که نمونه استانی از لنده خودش را درتلویزیون معرفی کرد و خودش را نماینده اعلام کرد واقعا صحبت و قیافه اش هم مایه ابرو ریزی بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار