جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری تظاهرات مردمی ضد استکباری و محکومیت عهدشکنی دولت مستکبر آمریکا در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 10 May 2018

سعید زارع از برگزاری تظاهرات مردمی ضد استکباری و محکومیت عهدشکنی دولت مستکبر آمریکا در سراسر کشور خبر داد و گفت: این تظاهرات جمعه این هفته بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در تمامی شهرستان‌های استان یزد برگزار می‌شود، همچنین این تظاهرات در شهر یزد بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه از مسجد ملااسماعیل به سمت خیابان قیام برگزار می‌شود.

وی ضمن تأکید حضور عموم مردم ولایی دارالعباده یزد برای حضور در این مراسم، افزود: در پی اقدام جنون‌آمیز رئیس‌جمهور ذلت پیشه آمریکا در خروج یک‌جانبه از برجام که باهدف تشدید جنگ روانی و فشار اقتصادی مضاعف بر ملت شجاع و مقاوم ملت اسلامی صورت گرفته است، در راستای محکومیت این اظهارات سخیفانه که بیانگر خوی استکباری و مستبدانه آمریکاست، این تظاهرات مردمی ضد استکباری در سراسر میهن اسلامی برگزار می‌شود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بابیان اینکه این تظاهرات در راستای در پاسخ به بدعهدی و پیمان‌شکنی دولت مستکبر آمریکا برگزار می‌شود، اظهار داشت: از عموم مردم فهمیم انتظار می‌رود، ضمن محکومیت این اقدام و اظهار رذیلانه آمریکا در خروج از برجام، بار دیگر دشمن‌شناسی و همیشه درصحنه بودن خود را بر رخ جهانیان بکشانند.

زارع بیان داشت: از مردم همیشه درصحنه به‌ویژه جوانان با هر سلیقه و گرایش سیاسی دعوت می‌شود با اتحاد و انسجام و با حضور پرشور در تظاهرات ضدآمریکایی و صهیونیستی بار دیگر از امنیت و منافع ملی کشور به دفاع قاطعانه بپردازند و بار دیگر تجدید بیعت مجدد خود را با ولی امر مسلمین جهان اعلام کنند.

این مقام مسئول در پایان با تأکید بر اینکه بدون شک این اقدام گستاخانه آمریکا سند دیگر در خصوص اثبات حقانیت جمهوری اسلامی و مواضع حکیمانه و هوشیارانه مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: امیدواریم که همه ما بتوانیم با عبرت‌آموزی واقع‌بینانه از تاریخ و همچنین جنایات آمریکا در سال‌های اخیر بیش‌ازپیش از این مسائل عبرت بگیریم و در راستای حق، قرآن و اهل‌بیت و همچنین آموزه‌های امام راحل، رهبری و شهدا ثابت‌قدم بمانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار