جشن روز معلم لنده به پیشنهاد جاویدان رئیس آموزش و پرورش لنده اینبار در بیرون از شهر لنده و در روستای ایدنک (تالار آریو برزن) می بایست بر گزار شود .
کد خبر: ۶۰۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶ 10 May 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد در روزی که گذشت اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده اقدام به برگزاری جشنی به مناسبت روز معلم کرد .

جشن روز معلم لنده به پیشنهاد جاویدان رئیس آموزش و پرورش لنده اینبار در بیرون از شهر لنده و در روستای ایدنک (تالار آریو برزن) می بایست بر گزار شود .

این پیشنهاد رئیس آموزش وپرورش لنده بعداز نظر سنجی از فرهنگیان و بررسی در کمیته بزرگداشت ستاد معلم مورد تائید واقع میشود و از چندین روز قبل اعضای این کمیته شروع به فعالیت برای برگزاری جشن بزرگ روز معلم در بیرون از شهر لنده میکنند.

اگر چه اکثریت ادارات شهرستان لنده نسبت به مقام معلم کم لطفی کردند و به لحاظ مالی کمکی به آموزش وپرورش نکردند اما در روز برگزاری جشن خلق حماسه های زیبای همدلی از سوی نیروهای ستادی آموزش وپرورش لنده ستودنی بود و اکثریت کادر این اداره پای کار آمدند و به کمک هم به بهترین شکل ممکن این مراسم را که با حضور کم نظیر اقشار مختلف، خصوصا فرهنگیان همراه بود برگزار کردند. 

دراین مراسم بسیاری از کارشناسان به همراه هر سه معاونت این اداره حتی یک لحظه ننشستند و از ساعت ۷ صبح روز برگزاری جشن تا ۱۲ ظهر به ریز، زیر نظر داشتند و اجازه ندادند کمبودی احساس شود.

اگر چه نیروهای ستادی آموزش وپرورش لنده در این روز احساس وظیفه میکردند فضا را بهترین شکل ممکن برای پذیرای از معلمان قدیم خود فراهم نمایند،لکن نباید فراموش کنیم چنین جشن هایی در سالهای گذشته نیز برگزار می شدند و در کمتر جشنی در سنوات گذشته شاهد اینچین حضور پرشور فرهنگیان و همچین خلق چنین صحنه های زیبای از همکاری و همراهی ازسوی نیروهای ستادی آموزش و پرورش بودیم تا جایی که معاونت ها و کارشناسان این  اداره جارو می زدند و در ایاب و ذهاب مراسم با تمام وجود تلاش می کردند، و این همراهی بی شک جدای از احساس وظیفه نشان از آرامشی است که یک سالی است بر این اداره حاکم شده است .

گفتنی است جاویدان رئیس آموزش وپرورش لنده در جشن روز معلم به این نکته اشاره کرد، مهمترین دغدغه ام آرامش در آموزش و پرورش است و میتوان بدین نکته اذعان داشت فضای همراه با تعامل، همکاری و احترام به خرد جمعی ، نگاه عدالت گونه و پرهیز از تصمیمات قومی قبیله ای و کم کردن فضای صرف سیاسی وی باعث شد آرامش بر آموزش و پرورش لنده حاکم شود و به نقل از فرماندار لنده آموزش پرورش لنده شش پله در رتبه بندی سالانه ترقی نماید، و در کنار رشد آموزشی امروز این آرامش در جایی دیگر نمود پیدا میکند و  نیروهای ستادی این اداره،  معاونت ها و کارشناسان پابه پای خدمت گذاران در برگزاری جشن همکاری نمایند و حاضرین در نشست از برگزاری و نوع رفتار کادر اداری اعلام رضایت نمایند .
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار