کد خبر: ۶۰۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۳ 09 May 2018

جمعی از نمایندگان مجلس درپی تصمیم آمریکا مبنی بر خروج از برجام، در نامه‌ای به رهبر انقلاب اعلام کردند: مجلس دولت را مکلف به اقدام متقابل و سخت در برابر عهدشکنی دشمن خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره خروج آمریکا از برجام نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب ارسال کردند.

متن نامه به شرح زیر است:

پذیرش برجام توسط ملت ایران اهداف مهمی را دنبال می‌کرد که رفع تحریم ها و گشایش در اقتصاد کشور جزء مهمترین آنهاست.

متأسفانه ،​علی رغم پایبندی اکید جمهوری اسلامی ایران به مفاد برجام ،​ طرف مقابل و بخصوص دولت پیمان شکن ایالات متحد آمریکا از ابتدای انعقاد این معاهده مهم ، همه تلاش خود را برای محروم کردن ملت ایران از دستاوردهای برجام به کار بسته و اینک خروج آمریکا از برجام را مطرح کرده است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان فرزندان و سربازان حضرت عالی با گرایش های مختلف سیاسی ، ضمن بیعت مجدد با آن رهبر بزرگوار و اظهار بی‌اعتمادی کامل به دولت عهدشکن آمریکا صریحاً اعلام می کنیم که تحت هیچ شرایطی به دشمنان کشور اجازه نخواهیم داد که از نجابت ملت ایران سوء استفاده کرده و خواسته های نامشروع خود را به کشور ما تحمیل کند.

برجام ، نتیجه تلاش های پیگیر دولت و دستگاه دیپلماسی متعهد کشور است و اگر قرار باشد ملت ما از دستاوردها و منافع آن محروم بماند ، قطعاً مجلس شواری اسلامی ، دولت را مکلف خواهد کرد با اقدام متقابل و سخت ، دشمن را از عهد شکنی پشیمان سازد.
در پایان ضمن تاکید مجدد بر وحدت و همدلی همه قوای کشور، از رئیس جمهور ، وزیر امور خارجه و مذاکره کنندگان کشورمان که در روزهای اخیر، ​مواضع ملت ایران در نفی هر گونه مذاکره مجدد بر روی برجام را به صورت شفاف و قاطعانه اعلام داشته اند ، تشکر می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار