تابناک / مراسم تجلیل از اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر لنگرود به مناسبت نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد شورا در سالن اجتماعات شورای اسلامی برگزار گردید.
کد خبر: ۶۰۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ 08 May 2018

 

برخی از خبرهای دوماه گذشته شهرداری لنگرود به روایت تصویر / رجایی: توزیع خدمات شهری در محلات یکسان می شود

 

تجلیل شهردار از اعضای شورای شهر لنگرود به مناسبت روز ملی شورا

 

تابناک / مراسم تجلیل از اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر لنگرود به مناسبت نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد شورا در سالن اجتماعات شورای اسلامی برگزار گردید.


شهردار لنگرود با تبریک روز شورا این دیدار را تجدید بیعتی میان شورا و مجموعه شهرداری جهت ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر به شهروندان گرامی بیان نمودند .


 مهندس سید مهدی رجائی افزود : امروز یکبار دیگر مدیریت شهری و اعضای شورای شهر پایبندی خودشان را به شهروندان لنگرود اعلام کرده و متعهد می گردیم حداکثر توان خود را در راستای رسیدن به اهداف تعیین شده و رضایتمندی شهروندان صرف نماییم.


 

جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور هنرمندان نامی صدا و سیمای مرکز گیلان


 

همزمان با هفته کار و کارگر،سومین یادواره شهدای کارگر شهرستان لنگرود برگزار شد

این مراسم که با همت پایگاه مقاومت شهید چمران شهرداری و با حضور شهردار،اعضای شورای اسلامی،امام جمعه محترم ،روحانیت معزز،معاون سیاسی فرمانداری،فرمانده سپاه ناحیه،روسای ادارات شهرستان،نیروهای نظامی و انتظامی،پرسنل شهرداری لنگرود و حضور پر شور خانواده معظم شهدا  در حسینیه شهرداری لنگرود برگزار شد از تعدادی از کارگران نمونه شهرداری تقدیر بعمل آمد.


 

مراسم تشییع پیکرهای اعضای خانواده‌ پاینده‌نژاد در لنگرود

حضور مهندس مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و مهندس سید مهدی رجایی شهردار لنگرود درمراسم تشییع پیکرهای اعضای خانواده‌ پاینده‌نژاد در لنگرود


 

جمع آوری زباله های ریخته شده در رودخانه
 

جهت فرهنگ سازی وحفاظت از محیط زیست و پاکیزه نگهداشتن رودخانه واقع در قلب شهر لنگرود واحد خدمات شهری اقدام به جمع آوری زباله های ریخته شده در رودخانه نموده است .


 

ادامه برنامه های جشن نوروزی در پارک فجر لنگرود

ادامه برنامه های جشن نوروزی که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود در پارک فجر برگزار شد.


 

برنامه های مفرح و شاد شهرداری و شورای شهر لنگرود برای نوروز ۹۷ 


 

پروژه های رنگ آمیزی و زیبا سازی سطح شهر به ویژه رفوژ میانی خیابان جمهوری


 

بازدید سید مهدی رجائی شهردار و غلامرضا منصفی ریاست شورای اسلامی شهر لنگرود از پایگاه نوروزی هلال احمر لنگرود و پیوستن به کمپین (نه به تصادف)


 

دو دستگاه خودرو ایسوزو مجهز به سیستم های پیشرفته با ظرفیت شش تن جهت جمع آوری زباله به واحد خدمات شهرداری لنگرود اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لنگرود،سید مهدی رجائی شهردار لنگرود با اعلام این خبر گفت:در راستای عمل به یکی از وظایف مهم شهرداری ها و نیاز مبرم به استفاده از ماشین آلات جدید در بحث جمع آوری زباله پیگیری لازم جهت تامین دو دستگاه خودرو ایسوزو مجهز به سیستم های پیشرفته با ظرفیت شش تن انجام شده است.


شهردار لنگرود افزود: از شهروندان خواهشمندیم زباله های تولیدی خود را از مبداء تفکیک کنند تا حجم تولیدی زباله کاهش یابد، زیرا بیشتر حجم زباله را پسماندهای خشک تشکیل می دهد و اگر این پسماندهای خشک از مبداء تفکیک نشود باعث می شود تا زمان بیشتری صرف جمع آوری زباله شود و همچنین مشکلاتی را در خط پردازش ایجاد می کند.


 

شهردارلنگرود از نصب سطل زباله در معابر سطح شهرخبر داد

مهندس سید مهدی رجائی با اشاره به اهمیت  و جایگاه نظافت عمومی  شهر،گفت:در راستای ارتقاء سطح بهداشت و نظافت شهر سطل های زباله نو و آنتیک  در معابر مختلف شهر از جمله خیابان امام خمینی(ره) و خیابان آزادی نصب شده است.

وی ادامه داد: درمابقی معابر نیز به زودی سطل های زباله نو با سطل های کهنه تعویض خواهد شد.

مهندس رجائی افزود: با توجه به استفاده بیشتر شهروندان از مکان های عمومی جهت گذران اوقات فراغت،سطل های زباله درخیابان ها و بوستان های سطح شهر افزوده خواهد شد.
 وی هدف از این اقدام را نظافت و پاکیزگی محیط شهر و تامین رفاه حال همشهریان و مسافران عنوان کرد.

شهردار لنگرود با تاکید بر اینکه مردم در قبال شهر مسئولیت دارند،از شهروندان عزیز خواست تا در نظافت و پاکیزگی شهر خود بکوشند و همانگونه که به نظافت منزل و محیط کار خود اهمیت می دهند،به تمیزی شهر نیز توجه داشته باشند.


 

تهیه سطل زباله های آنتیک،شکیل،زیبا و با دوام

شهرداری لنگرود در راستای خدمت رسانی به شهروندان فهیم لنگرودی اقدام به تهیه سطل زباله های آنتیک،شکیل،زیبا و با دوام نموده است.اگر چه سطلهای زباله نصب شده در مسیر جاده چمخاله میراث اجناس بی کیفیت و بی دوام خریداری دوره های قبل بوده شهرداری به ناچار به جهت حیف و میل نکردن بیت المال اقدام به نصب آنها نموده بود.

هدف از جانمایی و نصب سطل های زباله که به منظور رفاه حال عابرین پیاده و با هدف جلوگیری از رهاسازی زباله در معابر و فضای سبز می باشد.


 

روند پیشرفت پروژه ساخت فاز دوم پارک حاشیه خیابان جمهوری(جاده چمخاله)

 

 

تقدیر و تشکر جمعی از مغازه داران و کسبه منطقه جاده چمخاله

تقدیر و تشکر جمعی از مغازه داران و کسبه منطقه جاده چمخاله (خیابان آزادی حد فاصل میدان بسیج تا میدان امام حسن مجتبی(ع))در خصوص زیبا سازی و کارهای عمرانی این منطقه ...


 

بازدید میدانی مهندس سید مهدی رجائی شهردار لنگرود از محل دفن زباله و محل اجرای کارخانه کمپوست به اتفاق رئیس شورای و نایب رئیس شورا اسلامی شهر لنگرود


 

توزیع خدمات شهری در محلات شهر لنگرود یکسان می شود

سید مهدی رجایی لنگرودی شهردار لنگرود خبر داد: توزیع خدمات شهری در محلات شهر لنگرود یکسان می شود / نهضت آسفالت در محله های لنگرود،ساخت کارخانه کمپوست،ادامه دیوارسازی رودخانه،تهیه اطلس سرمایه گذاری برای ورود سرمایه گذاران به شهر لنگرود،احیای باغ ملی و ادامه پارک حاشیه ای جاده چمخاله در زمره اقدامات اصلی شهرداری است.

شهردار لنگرود گفت: در راستای برقراری عدالت اجتماعی و برخورداری مطلوب از امکانات، شهرداری لنگرود با کم کردن هزینه ها در مرکز شهر نحوه توزیع خدمات در تمامی محلات را یکسان می‌کند.


شهردار لنگرود گفت: در راستای برقراری عدالت اجتماعی و برخورداری مطلوب از امکانات، شهرداری لنگرود با کم کردن هزینه ها در مرکز شهر نحوه توزیع خدمات در تمامی محلات را یکسان می‌کند.

سید مهدی رجایی لنگرودی اظهار کرد: امروزه همه شهرهای در حال توسعه کشور، با توجه به رشد جمعیت نیازمند توجه به برقراری عدالت اجتماعی در برخورداری مطلوب از خدمات و امکانات مختلف شهری هستند.


وی با اشاره به اینکه آمار و اسناد بیانگر وجود نابرابری اجتماعی به لحاظ برخورداری از خدمات شهری در سطح شهر لنگرود است افزود: تاکنون خدمات رسانی یکسان و بدون تبعیض به تمامی مناطق و محلات لنگرود با مفهوم عدالت اجتماعی هم‌خوانی نداشته است.

شهردار لنگرود گفت: اقدامات و برنامه های مدیریت شهری در بخش هایی مانند نظافت و زیباسازی در مرکز شهر خلاصه نمی‌شود و اولویت شورای شهر و شهرداری لنگرود خدمت رسانی صادقانه و ایجاد حس آرامش با استفاده کامل از ظرفیت های موجود است.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای شهر لنگرود با رویکردی نوین ضمن تکمیل پروژه های نیمه تمام و به میراث مانده از قبل نگاه و توجه ویژه به محلات کم برخوردار خواهد داشت.

رجایی مطالعه و پژوهش در خصوص طرح های زیربنایی جدید، مانند ساماندهی معابر شهری، اصلاح هندسی و معماری میادین و … را با توجه به ظرفیت های لنگرود از جمله برنامه های خود دانست و تصریح کرد: با موافقت و همکاری اعضای شورای شهر اجرای طرح هایی نظیر نهضت آسفالت در محله های لنگرود ،ساخت کارخانه کمپوست،ادامه دیوارسازی رودخانه ،تهیه اطلس سرمایه گذاری برای ورود سرمایه گذاران به شهر لنگرود ، احیای باغ ملی و ادامه پارک حاشیه ای جاده چمخاله در زمره اقدامات اصلی شهرداری است.

شهردار لنگرود در تبیین سخنانش با تاکید بر اینکه عدم نظارت مناسب باعث هدر رفتن سرمایه های اجتماعی می شود، تصریح کرد: چنانچه نظارت جدی وجود نداشته باشد، لاجرم درگیر مشکلات عدیده ای خواهیم بود
کما اینکه بسیاری از مشکلات حال شهر به دلیل ضعف نظارتی در گذشته بوده و به همین منظور با تشکیل تیمی از مهندسین شهرداری برای نظارت بهتر بر عملکرد پیمانکاران به دنبال کاهش هدر رفت سرمایه های شهر هستیم و امیدواریم در بحث نظارت با توجه به آنچه از گذشته شکل گرفته هر چه سریعتر به وضع مطلوب برسیم.

وی اذعان کرد : عوامل زیادی مجموعه  شهرداری را راغب به تلاش مضاعف کرده است، اما حمایت مردم و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر، لنگرود را بیش از پیش مستعد پیشرفت می کند.


 

 

اصلاح هندسی  رفوژ میانی بلوار سعدی و ایجاد بریدگی روبروی آتش نشانی شماره 1 توسط واحد عمران شهرداری لنگرود


 

برگزاری مجلس سوگواری و روضه خوانی به مناسبت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از کارکنان در حسینیه شهرداری برگزار شد.


 

اولین همایش خانواده و مدیریت پسماند

اولین همایش خانواده و مدیریت پسماند با حضور معاون سیاسی فرمانداری، شهردار،اعضای شورای اسلامی،روئسای ادارات شهرستان و دانش آموزان با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود،اداره آموزش و پرورش شهرستان لنگرود،اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود و کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری در سالن پیرا پزشکی برگزار شد.


 

 

 

جلسه ای با محوریت تشکیل کارگروه تخصصی ترافیک در ایام نوروز به ریاست سید مهدی رجائی شهردار لنگرود

صبح امروز جلسه ای با محوریت تشکیل کارگروه تخصصی ترافیک در ایام نوروز به ریاست سید مهدی رجائی شهردار لنگرود با حضور رئیس راهداری شهرستان ، بهمن کامکار عضو شورای اسلامی شهر لنگرود ،مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری لنگرود،معاونت محترم شهرسازی و عمرانی شهرداری لنگرود و پلیس راهور شهرستان در دفتر شهردار لنگرود برگزار شد.


 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار