ضیاء اله اعزازی گفت: متأسفانه در برخی دستگاهای اجرایی کشور کارشناسانی وجود دارند که جایگاه قشر فرهنگیان را فراموش کرده اند و معیشت کنونی فرهنگیان جامعه ناراحت کننده و دور از شأن نظام است
کد خبر: ۶۰۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 06 May 2018

به گزارش تابناک تبریز، ضیاء اله اعزازی در مراسم تجلیل از فرهنگیان بازنشسته شهرستان بناب اظهار داشت: شغل معلمی دارای اهمیت و جایگاهی بالایی است و مردم و مسئولان توسط معلمان پرورش یافته اند و برای همه ما صاحب احترام ویژه ای هستند.

نماینده بناب توجه بیشتر به جایگاه قشر فرهنگیان را ضروری دانست و گفت: اگر به این قشر بیشتر توجه شود بیشتر مشکلات کشور تحت تأثیر این کار بهبود خواهد یافت چرا که همه اقشار مردم و همین مسئولان توسط معلمان پرورش داده می شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب نیز در این مراسم با اعلام اینکه هزارو ۴۴ نفر بازنشسته فرهنگی در این شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: ۸۲۱ نفر آقا و ۲۲۳ نفر خانم، بازنشتگان فرهنگی این شهرستان را تشکیل می دهند.

محمود قهرمانی افزود: بازنشستگان فرهنگی در شهرستان نیازمند توجه بیشتر هستند و باید برای آنان برنامه های بیشتری در طول سال تدارک دیده و محلی برای مناسب برای آنان فراهم شود.

وی با تاکید بر پتانسیل بالای فرهنگیان افزود: توجه به بازنشتگان و قشر فرهنگی در هنگام واگذاری خدمات عمومی به بخش خصوصی ضروری است و در این واگذاری ها می بایست شرایطی در قرارداد قید شود تا به بازنشستگان توجه و اولویت بیشتری قائل شود.

قهرمانی توجه بیشتر به خدمات کارت منزلت فرهنگیان را خواستار شد و گفت: متأسفانه در حال حاضر خدماتی قابل توجهی از طریق این کارت در اختیار فرهنگیان قرار نمی گیرد و این ضرورت به وجود می آید دولت توجه بیشتری به خدمات این کارت داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب، نامگذاری روز شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم بسیار به جا و هوشمندانه عنوان کرد و افزود: هر که دغدغه رشد و تعالی جامعه را دارد باید ارزش گذاری بیشتری به مقوله تعلیم و تربیت و جایگاه معلمی داشته باشدو جامعه ما به هر میزان از معلمان تکریم کند در درجه اول خودش برکات آن را دریافت خواهد کرد.

به گزارش تابناک تبریز، همزمان با هفته معلم آئین تجلیل از فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی شهرستان بناب با حضور نماینده بناب، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از معلمین بازنشسته بنابی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار