پایان جادوگر در رشت؛
علی کریمی در اواسط لیگ هفدهم به سپیدرود رشت ملحق و موفق شد تیمی که در رده‌های قعرجدول حضور داشت را لیگ برتری نگه دارد تا برای فصل آینده چشم اندازی وسیع‌تری با توجه به قرارداد سه ساله‌اش داشته باشد.
کد خبر: ۶۰۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 06 May 2018

تابناک / مربی سپیدرود رشت شب گذشته با مالک این باشگاه برای ارائه برنامه‌های فصل بعدی مسابقات لیگ برتر دیدار کرد.


علی کریمی در اواسط لیگ هفدهم به سپیدرود رشت ملحق و موفق شد تیمی که در رده‌های قعرجدول حضور داشت را لیگ برتری نگه دارد تا برای فصل آینده چشم اندازی وسیع‌تری با توجه به قرارداد سه ساله‌اش داشته باشد.

مربی سرخپوشان روز گذشته پس از نزدیک به یک هفته نامه نگاری با جواد تن زاده، مالک سپیدرود رشت، آماده برگزاری جلسه رسمی با او برای مذاکره سر برنامه‌های فصل بعدی بود که دکتر به وعده‌اش عمل نکرد و کریمی را مجبور کرد تا تهران را ترک کند.

کریمی با پرواز به رشت خواستار برگزاری جلسه فوری با مالک باشگاه شد و این دیدار تا ساعات پایانی روز گذشته به طول انجامید. عمده مذاکرات طرفین برای جذب بازیکنان سرشناس و تخمین زدن بودجه باشگاه بود که پیشنهاد تن زاده عصبانیت کریمی را به دنبال داشت.

مالک این باشگاه که از اواسط فصل با چک‌های زیر 10 درصد سعی داشت روند پرداختی بازیکنان را بهبود ببخشد ظاهرا برای فصل جدید تغییر رویه‌ای نداشته و تصمیم دارد به صورت قطره چکانی بودجه در نظر بگیرد اما این تصمیم به آینده باشگاه و تیم مردمی لطمه می‌زند.

کریمی در این جلسه از تن زاده درباره بودجه‌ای که برای فصل بعدی در نظر گرفته سوال می‌کند که او مدعی می‌شود برای لیگ هجدهم در مجموع تنها می‌تواند 5 میلیارد برای خرید بازیکنان هزینه کند که این واکنش تعجب کریمی را به دنبال داشت. او همچنین اعلام کرده سقف رقم بازیکنانی که کریمی باید جذب کند، زیر 500 میلیون تومان باشد.

این دلایل سبب شد تا کریمی راهی برای ادامه همکاری پیش روی خود نبیند و به تن زاده اعلام کند هر چه سریعتر رقم باقی مانده به ازای قرارداد او را پرداخت کند تا برای آینده‌اش تصمیم گیری کند.

جدایی کریمی ضرر بزرگی برای تیمی خواهد بود که به لطف همین مربی موفق شد برای بازی‌های لیگ برتر اسپانسر جذب کند؛ برخلاف وعده‌های مسئولان این باشگاه که با پخش آب معدنی به دنبال درآمدزایی بودند.

برچسب ها: علی کریمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار