توضیح درباره برخورد با یک دستفروش در رشت؛
تابناک / یک عضو شورای شهر رشت اعلام کرد: اینکه دوستان ما یک دست‌فروش را مورد ضرب و شتم قرار داده باشند و به او آسیب‌زده باشند موردپذیرش ما نیست.
کد خبر: ۶۰۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 06 May 2018

تابناک / یک عضو شورای شهر رشت اعلام کرد: اینکه دوستان ما یک دست‌فروش را مورد ضرب و شتم قرار داده باشند و به او آسیب‌زده باشند موردپذیرش ما نیست.

فرهام زاهد عضو شورای شهر رشت درباره فیلم منتشرشده از یک دست‌فروش در این شهر اظهار کرد: جدای از آن فیلمی که فرد در آن مدعی می‌شود مورد ضرب و شتم قرارگرفته، فیلم دیگری پخش شد و نشان می‌داد که این فرد خودش ضرباتی به پنجره بیرونی شهرداری ناحیه می‌زند و آسیبی که می‌بیند براثر حمله خودش به شهرداری است نه اینکه دست او را بریده باشند.

زاهد افزود: بحث سد معبر دوگانه است. همشهری‌ها دوست دارند که معابر عاری از هرگونه مزاحم باشد و از طرف دیگر برخوردهایی که گاهی ممکن است به دلیل مقاومت طرف مقابل ایجاد شود،‌ رخ ندهد درصورتی‌که بعضاً به دلیل اینکه نیاز می‌شود بازور سینی و یا گاری را بکشند و این تصویر مناسبی هم ایجاد نمی‌کند و باعث می‌شود یک عده ناراحت شوند.

این عضو شورای شهر رشت تأکید کرد: اما باید گفت که ضابطین ما حق برخورد ندارند. جرمی که طرف انجام داده است باید در محدوده خودش رسیدگی شود و مأمور ما حق برخورد فیزیکی و توهین ندارند.

زاهد تصریح کرد: موضوع دست‌فروشی با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی روزبه‌روز گسترش پیدا می‌کند به‌طوری‌که در تمام سطح شهر دیده می‌شود و این باعث شده است بسیاری مردم در تماس‌های مختلف خواهان رسیدگی به این موضوع می‌شوند.

عضو شورای شهر رشت درباره اینکه در این مورد خاص آیا مأموران شهرداری این فرد را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند یا خیر گفت: این‌یک بحث اثباتی است. شهرداری گزارش داده‌ که ما برخوردی نداشتیم و فقط وسایلش را جمع کرده‌ایم ولی خود فرد مدعی است که با او برخورد فیزیکی کرده‌اند. اما فیلم دومی هم منتشرشده و مؤید این است که همکاران ما در شهرداری این کار را نکرده‌اند و خودش ضربه زده است.

زاهد اضافه کرد: من نمی‌گویم که شهرداری مدینه فاضله است و ما همه امور را به‌طور قانونی انجام می‌دهیم و می‌پذیریم که در این حوزه خطاهایی هم باشد ولی اینکه دوستان ما این فرد را مورد ضرب و شتم قرار داده باشند و به او آسیب‌زده باشند موردپذیرش ما نیست.

چندی پیش فیلمی در فضای مجازی منتشرشده که یک دست‌فروش اعلام می‌کند مأموران شهرداری رشت ضمن اینکه اموالش را که نشاء فلفل بوده است برده‌اند، به او نیز آسیب رسانده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار