تابناک / در شرایطی که مالک سپیدرود برای ابقا در این تیم دست و پا می‌زند، مخالفانش به نفع منافع خود و باشگاه بر او می‌تازند.
کد خبر: ۶۰۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 05 May 2018

تابناک / در شرایطی که مالک سپیدرود برای ابقا در این تیم دست و پا می‌زند، مخالفانش به نفع منافع خود و باشگاه بر او می‌تازند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، اختلافات در باشگاه سپیدرود بالا گرفته است و به نظر می‌رسد مخالفان تن‌زاده بیش از موافقان آن هستند.

مخالف شماره یک ت‌ زاده علی کریمی است که در محافل خصوصی عنوان کرده است دیگر با تن‌زاده کار نمی‌کند. اما او مخالفان دیگری هم دارد که قطعا ادامه کار را برای او سخت خواهند کرد.

علی کریمی

اخیرا باشگاه سپیدرود نامه‌ای خطاب به سرمربی این تیم منتشر کرد و با ذکر مواردی مدعی شد کمیته فنی در همه مسائل مربوط به این تیم از جمله جذب بازیکن، دستیاران، مبلغ قرارداد‌ها و حتی برگزاری اردو حق دخالت دارد. این نامه، اما با واکنش علی کریمی رو به رو شد تا جایی که این مربی متذکر شد در مدتی که با سپیدرود همکاری کرده است تا کنون کمیته فنی را ندید و نمی‌شناسد. ضمن اینکه به کمیته فنی در صورت وجود، تنها اجازه خواهد داد تا در امور فنی مشاوره دهند و در دیگر موارد به آنها اجازه دخالت نخواهد داد.

این اختلاف نظر‌ها در راستای دیگر اختلافات نشان می‌دهد که کار کریمی و تن‌زاده تمام است. از این رو حضور هم زمان این دو در تیم سپیدرود بعید به نظر می‌رسد و اگر تن‌زاده در پست خود ابقا شود کریمی دیگر در سپیدرود نخوهد ماند و برعکس.

مالک سابق

کیومرث بیات، که خود تن‌زاده را از پشت پرده بیرون آورد و به همگان معرفی کرد، هرگز فکر نمی‌کرد، به وسیله او کنار گذاشته شود. اما خیلی زود تن‌زاده او را از باشگاه سپیدرود کنار گذاشت، تا بیات به یکی از مخالفان این سرمایه‌دار تبدیل شود. شاید تن‌زاده اشتباه کرد، چرا که حالا بیات به او می‌تازد و در شرایطی که اوضاع در باشگاه سپیدرود ملتهب است به یکی از منتقدان تبدیل شده است. تا جایی که وکیل باشگاه سپیدرود برای احقاق حق موکلش، از بیات به دلیل اتهاماتش شکایت کرد.

هیئت فوتبال

هیئت فوتبال گیلان عملا چیزی نشان نمی‌دهد و موضع بیطرف را پیش گرفته است، اما از گوشه و کنار خبر می‌رسد که هیئت فوتبال علاقه‌ای به ابقا تن‌زاده ندارد. با بررسی عملکرد باشگاه سپیدرود در این مدت کوتاه نه تنها از بدهی‌ها کم نشد بلکه با قرارداد‌ی که با علی کریمی بسته شد و پول‌هایی که به بازیکنان پرداخت نشد چیزی بیش از قبل روی دست باشگاه بدهی باقی ماند. شنیده می‌شود این تیم بیش از ۱۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

هواداران

هواداران از بازی‌های پشت پرده خبر ندارند، اما شکی نیست که کریمی در بین آنها محبوب‌تر از تن‌زاده است. آنها بقا را به حساب جادوگر گذاشتند و هر چند سکویی نیست تا تمایلات خود را نشان دهند، ولی در فضای مجازی اینطور به نظر می‌رسد که هواداران کریمی خیلی بیشتر از تن‌زاده هستند.

اداره کل ورزش گیلان

اداره کل طرفدار کسی است که پول بیشتری بیاورد و بدهی کمتری روی دست تیم بگذارد! از این رو در شرایطی که هنوز تن‌زاده مالک تیم به حساب می‌آید شرایطی فراهم کرده که خریداران دیگر جرات پیدا کرده و برای مالکیت تیمی که هنوز مالک دارد ابراز تمایل کنند. در این بین، اما تن‌زاده خیال عقب نشینی ندارد و قرار است در جلسه روز یکشنبه با اداره کل ورزش و جوانان از خود دفاع کرده و سپیدرود را برای خود حفظ کند. تلاش تن‌زاده بر این اس؛ تا کریمی خود خسته شده و استعفا دهد تا مجبور به پرداخت پول او نباشد. چرا که قرارداد مالی سنگین ابتدای ورودش با علی کریمی شاید بزرگترین اشتباهش بود و حالا تبدیل به بزرگترین مشکل او شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار