امامان جمعه شهرستانهای خراسان رضوی در خطبه های نماز جمعه این هفته از فعالیت سربازان گمنام امام زمان (عج)، کارگران و معلمان قدردانی کردند.
کد خبر: ۶۰۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ 04 May 2018

به گزارش تابناک : امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به سالروز میلاد باسعادت حضرت ولیعصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امنیت حاکم بر کشور را مدیون تلاش خستگی ناپذیر این سربازان گمنام هستیم.
حجت الاسلام محمدرضا عصمتی همچنین با گرامیداشت هفته معلم افزود: معلمان خشت نخست تعلیم و تربیت را بنا می گذارند و تمام پیشرفت های کشور حاصل تلاش جهادی این عزیزان است.
امام جمعه سبزوار نیز گفت: حمایت از کارگران و کالاهای ایرانی موجب عزت و استقلال اقتصادی و رونق اشتغال در کشور می شود و تحریم های اقتصادی دشمن را بی اثر می کند.
حجت الاسلام غلامرضا مقیسه افزود: تعصب به کالاهای ایرانی رغبت به مصرف کالاهای وطنی را افزایش داده و مصرف کالاهای خارجی را کاهش می دهد.
وی همچنین با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به سبزوار اظهار کرد: این سفر منشا خیر و برکت برای این شهرستان خواهد بود و مردم دیار سربداران با حضور با شکوه در مراسم استقبال و سخنرانی دکتر روحانی در ورزشگاه شهید مطهری بار دیگر وحدت و همدلی و بیعت خود با ولایت فقیه و آرمانهای انقلاب اسلامی را نشان خواهند داد.
امام جمعه گناباد هم مهمترین راهکار کاهش تورم و رونق اقتصادی کشور را حمایت از تولید کنندگان و کالاهای ایرانی دانست و گفت: همه بخشهای جامعه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند.
حجت الاسلام حسن صادقی نسب همچنین با اشاره به تهدیدهای آمریکا در زمینه برجام افزود: با وجود حسن نیت ایران در اجرای برجام، آمریکا تاکنون به تعهدات خود در این زمینه عمل نکرده و خارج شدنش از آن نیز هیچ اهمیتی ندارد. 
وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بیش از چهل سال است که در پرتو الطاف خدا و عنایات امام زمان (عج)، اتحاد و وحدت مردم و دولت تحت فرمایشات ولی فقیه در برابر ترفندهای دشمنان ایستادگی کرده و بعد از این هم به کوری چشم شیطان بزرگ، در برابر این توطئه ها ثابت قدم خواهد ایستاد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار