کد خبر: ۵۹۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ 02 May 2018

تابناک / استاندار گیلان گفت: هیچ کاری برای ما مهم‌تر از آموزش و پرورش نیست و در حد توانمان از آن حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، مصطفی سالاری صبح امروز در مراسم تجلیل از معلمان برتر استان گیلان در بندرانزلی اظهار داشت: پیشرفت و توسعه جامعه به وسیله معلمان و با تربیت نسل‌های آینده کشور رقم می‌خورد.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: ما مدیران در اقداماتمان به دنبال اجرای طرح‌های کوتاه‌مدت و عمرانی هستیم اما ثمره تلاش معلمان هرچند بلندمدت است اما اثرگذارتر از اقدامات ما‌ست.

سالاری با تاکید بر اینکه بسیاری از کشورهای جهان با توجه و حمایت از منابع انسانیشان به توسعه دست پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: آموزش و پرورش بنیان پیشرفت و توسعه است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطرنشان کرد: استان گیلان از مواهب الهی بسیاری برخوردار است و استفاده مناسب از نیروهای انسانی کارآمد سبب می‌شود تا بتوانیم از این مواهب الهی بهره بیشتری ببریم.

سالاری با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه آموزش و پرورش در استان گیلان تصریح کرد: هیچ کاری برای ما مهم‌تر از آموزش و پرورش نیست و در حد توانمان از آن حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

استاندار گیلان تربیت‌ انسان‌های ماهر را اصلی‌ترین راهکار رفع مشکلات دانست و اظهار داشت: بنای تربیت انسان‌های کارآمد در آموزش و پرورش گذاشته می‌شود و دانشگاه، محلی برای تکمیل آن است.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری لیگ‌های علمی سبب ترغیب و برجسته شدن دانش‌آموزان موفق در جامعه می‌شود، عنوان داشت: حمایت از معلمان در آینده کشور بسیار تاثیرگذار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار