کد خبر: ۵۹۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱ 01 May 2018

تابناک / مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از برگزاری جشن کارگر همزمان با فرا رسیدن هفته کارگر در گیلان خبر داد.

 

شاید ایزددوست تنها مدیرکلی است که عملکردش از سوی هر دو استاندار گیلان به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است! / چرا چرا نجفی از برخورد با مدیرکل تعاون گیلان اجتناب کرد؟ ؛ شاید برکناری ایزددوست به بهای گزاف ناراحتی الیاس حضرتی تمام شود!

 

محمود ایزد دوست، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان روز گذشته اظهار کرد: ارج نهادن به مقام والای کارگران از مهمترین مقوله های است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته کارگر برنامه های متنوعی در گیلان تدوین و اجرایی می شود گفت: کارگران از اقشار کم درآمد و سخت کوش جامعه محسوب می شوند که در این هفته از کارگران نمونه گیلان تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: همگان در حمایت از کالای ایرانی و ارتقاء کیفیت کالای های ایرانی مسئول بوده و در این راستا تلاش های مضاعف با همکاری و هم دلی صورت خواهد گرفت.

 

اما روز جشن...

 

مراسم روز جهانی کارگر به میزبانی خانه کارگر گیلان در سالن اجتماعات بانک صادرات رشت برگزار شد.این مراسم علاوه بر برنامه های از پیش تعیین شده حواشی نیز در بر داشت.

با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و دعوت از برخی مسئولان و مقامات شهری و استانی، تقدیر از حضور فرماندار شهرستان رشت و استاندار گیلان با نصب بنر هایی صورت گرفت اما با این حال به غیر از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و چندی دیگر از مسئولان،خبری از خیر مقدم شدگان نبود.

به گفته گیل خبر در ادامه این مراسم با سخنرانی چند تن از سخنرانان ادامه یافت که در حین سخنرانی با اعتراضاتی جسته و گریخته از سوی برخی کارگران نسبت به اوضاع معیشت و بالاخص همسان سازی حقوق بازنشستگان همراه بود. اما در نهایت یکی از سخنرانان به نشانه اعتراض عدم حضور مقامات ارشد شهرستان رشت و استان گیلان سر از ایراد سخنرانی باز زد و تریبون را ترک کرد. همچنین جمع کثیری از حاضرین و کارگران نیز به نشانه اعتراض به این موضوع مراسم را ترک کردند.

به نظر می رسد نه تنها این مراسم و کارگران در این روز مورد کم لطفی برخی مسئولین قرار گرفتند،حتی به نظر می رسد برگزار کنندگان مراسم گرامیداشت روز کارگر نیز میل و دقتی برای برگزاری نداشتند. بنرهایی در حمایت از کارگران در سالن نصب شده بود که نه تنها نیاز به ویرایش املایی داشت بلکه از لحاظ نگارشی نیز صحیح به نظر نمی رسید. چنین توجه ای نشان از باور قلبی به شعارهای نوشته شده بر روی بنر ها و همچنین اهمیت ویژه برگزار کنندگان در کیفیت برگزاری تکریم مقام کارگر است !

اما شنیده ها حاکی از تشکیل جلسه ای غیر مترقبه با حضور تمامی فرماندارن استان گیلان و استاندار گیلان بود که باعث عدم حضور وی در این نشست بود.

همچنین معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان رشت نیز در این مراسم حضور داشت و یکی از سخنرانان این جمع بود.

در انتها نیز علاوه بر تجلیل از جمعی از کارگران در روز کارگر،در اقدامی تعجب برانگیز از کارفرمایان نیز تقدیر شد.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
ایزدوست برو خودتو سره کار بزار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
ایزد دوست یکی از خوش تیپ ترین مدیران است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار