هفته پایانی لیگ دسته اول، جام آزادگان
هفته پایانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان فردا(یکشنبه) با برگزاری 9 دیدار به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۵۹۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 28 April 2018

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به ایستگاه پایانی خود رسیده و فردا یکی از حساس‌ترین روزهای تاریخ این رقابت‌ها خواهد بود.

از ساعت 17 فردا (یکشنبه) 9 دیدار به‌طور همزمان برگزار می‌شود که اوج حساسیت و کانون توجهات در شهرهای مسجدسلیمان، تهران و بابل متمرکز است، سه شهری که سه جام قهرمانی به آن‌ها ارسال شده است و البته نیم‌نگاهی نیز به تبریز وجود دارد. در مسجدسلیمان، نفت صدرنشین به مصاف مس رفسنجان می‌رود، در تهران نساجی میهمان راه‌آهن است و در بابل خونه به خونه میزبان برق جدید شیراز است. در تبریز هم بادران با ماشین‌سازی رقابت می‌کند.

شاگردان فکری که با 64 امتیاز و تفاضل گل 21 صدرنشین هستند، این شانس را دارند تا با کسب یک تساوی هم در خانه خود قهرمانی را جشن بگیرند. خونه به خونه و نساجی هم که هر دو با 61 امتیاز به ترتیب دارای تفاضل گل 21 و 17 هستند و قطعا برای برد و صعود به میدان خواهند رفت. اما در این میان بادران 59 امتیازی نیز مترصد فرصتی است تا شاید با لغزش دو تیم شمالی و پیروز شدن برابر ماشین‌سازی تبریز شانس لیگ برتری شدن را پیدا کند.

شاید با نگاه اول به جدول لیگ آزادگان تا قبل از بازی‌های فردا همه صعود نفت مسجدسلیمان را قطعی بدانند و از بین نمایندگان مازندران یکی را قطعا صعود کرده ببینند، اما طبیعت فوتبال و نگاهی به پیشینه مسابقات فوتبال در دنیا، اجازه هر گونه گمانه‌زنی را از انسان می‌گیرد. در فوتبالی که بازی لحظه‌ها است، به همان میزان که می‌شود صعود نفت مسجدسلیمان را قطعی دانست، نمی‌شود شانس بادران را نادیده گرفت و این داستان همیشگی فوتبال است.

باید تا ساعت 17 فردا منتظر ماند و دید سیمرغ خوشبختی روی شانه‌های کدام دو تیم می‌نشیند، محمود فکری، دراگان اسکوچیچ، جواد نکونام و یا محمد ربیعی. گزینه‌های صعود به لیگ برتر به‌ترتیب شانس صعود از قرار زیر است:

1- نفت مسجدسلیمان - خونه به خونه

2- نفت مسجدسلیمان - نساجی

3- خونه به خونه - نساجی

4- نفت مسجدسلیمان - بادران

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار