بازیکنان برق جدید برای کسب امتیاز و دیداری تماشاگر پسند مقابل خونه به خونه هم قسم شدند.
کد خبر: ۵۹۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ 28 April 2018

به گزارش تابناک : در یکی از دیدار‌های حساس هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ۲ تیم خونه به خونه مازندران و برق جدید فارس، ساعت ۱۷ روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه هفتم تیر بابل مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.
خونه به خونه مازندران با ۶۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به نساجی، در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد و برای تثبیت جایگاه خود و قطعی کردن صعود خود به لیگ برتر، چاره‌ای جز شکست پرگل حریف شیرازی ندارد.
برق جدید فارس هم که بقای خود را در این فصل از مسابقات تضمین کرده با ۴۱ امتیاز در مکان دوازدهم جای گرفته است.
پیش از این مسابقه و در طول چند روز گذشته دراگان اسکوچیچ مربی بلند پرواز خونه به خونه گفت: با پیروزی پرگل از زمین خارج می‌شویم که همین موضوع واکنش بازیکنان و کادر فنی برق را در پی داشت.
رحمان رضایی سرمربی برق جدید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس گفت: با تمام قدرت مقابل خونه به خونه به میدان می‌رویم و از حیثیت فوتبال شیراز دفاع می‌کنیم.
خوگر هافبک برق جدید هم از آمادگی بالای نارنجی پوشان خبر داد و افزود: تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته ایم و با ارائه یک دیدار جوانمردانه بدنبال کسب بهترین نتیجه در مازندران خواهیم بود.
در هفته ۳۳ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور نماینده فارس با ارائه یک دیدار تماشاگر پسند، گل گهر سیرجان را با ۴ گل از پیش رو برداشت و خونه به خونه مازندران میزبان خود اکسین البرز را با تساوی بدون گل متوقف کرد.
بازی برق جدید و خونه به خونه را بیژن حیدری و کمک هایش محمدرضا ابوالفضلی و مهدی الوندی قضاوت می‌کنند.
تیم برق جدید شیراز در دیدار رفت به کسب تساوی ۲ بر ۲ مقابل خونه به خونه رضایت داد.

 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار