در پیام تبریک شهردار رشت به مناسبت روز جوان؛
تابناک / همرمان با فرارسیدن میلاد باسعادت علی اکبر و روز جوان، دکتر مسعود نصرتی، شهردار رشت طی پیامی این خجسته میلاد را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۹۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰ 28 April 2018

تابناک / همرمان با فرارسیدن میلاد باسعادت علی اکبر و روز جوان، دکتر مسعود نصرتی، شهردار رشت طی پیامی این خجسته میلاد را تبریک گفت.

 

نباید از حوزه جوانان به سادگی عبور کنیم / بی شک مساله‌ جوانان مهم ترین مساله كشور است و اگر غفلت کنیم آینده کشور را از دست خواهیم داد

 

در پیام شهردار رشت آمده است:

 

بسمه تعالی

 

جوانی، سرمایه بی بدیل هست، بر شانه های من نشسته و مرا به آینده‌ای روشن می‌برد،جوانی، روزگار ماندنی ترین خاطره‌هاست، جوان، دلی شاداب دارد و جانی بی قرار و بی تاب . جوان، دلی بی کینه دارد و جانی همچون آیینه، جوانی، با دست های توانمندش، هیچ آرزویی را محال نمی داند و چشم های خوش بین همیشه‌اش، هیچ مقصدی را دور نمی‌انگارد.

بی شک مساله‌ جوانان مهم ترین مساله كشور است؛ چراكه ایران ما جوان است و غفلت از آن‌ها آينده کشور را تحت تاثير قرار مي‌دهد.

از روزهاي اول بايد به جوان، شخصيت و بها داد چراکه از انسان از روزي كه مي‌گويد من هستم، جواني او آغاز مي‌شود و بايد به گونه‌اي این جوان شناخته شود كه در برابر انواع حوادث، شخصيت اصيل خود را از دست ندهد و تاثيرپذير نباشد.

بنده اعتقاد کامل دارم که استان گیلان و شهر رشت از نیروهای جوان و شایسته ای برخوردار است که باید از ظرفیت پیش رو به خوبی استفاده شود و موانعی از جمله عدم اعتماد در سپردن مسئولیت به جوانان که مانع از ورود این بخش به جامعه در عرصه های مدیریتی می شود، از سر راه برداشته شود و نباید از حوزه جوانان به سادگی عبور کرد و بخشی نگری در این حوزه نمی تواند گره گشا باشد و اگر غفلت کنیم آینده کشور را از دست خواهیم داد.

 

در پایان خواهش اینجانب از مجموعه مدیریت شهری رشت در این حوزه این است که دغدغه آینده شهر را داشته باشند و اگر علاقه داریم که جوانانمان هویت مند بزرگ شوند و حضور اجتماعی پرنگ داشته باشند باید توجه جدی تری داشته باشیم. 

 

مسعود نصرتی - شهردار رشت

8 اردیبهشت 1397

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار