رییس اداره ورزش و جوانان شیروان از حضور کم رنگ مسئولان شهرستان در ستاد ساماندهی امورجوانان انتقاد کرد و گفت: آن ها به این موضوع که نشست های ستاد در تصمیم گیری سرنوشت آینده جوانان بسیار موثر است، اهمیت قائل نیستند.
کد خبر: ۵۹۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ 25 April 2018

علی خالق زاده چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شیروان اظهار کرد: جوانان نگاه امیدوارانه و روحیه ریسک پذیری را دارند و می‌توانند کارهای بزرگی را انجام دهند که باید حمایت شوند.
وی با تشریح برنامه های هفته جوان در شیروان افزود: دیدار با امام جمعه، جشن هفته جوان و تقدیر از جوانان برتر، تقدیر از دستگاه های اجرایی فعال در حوزه اوقات فراغت، دیدار با خانواده شهدای جوان در عرصه ورزش، پیاده روی، مسابقه اذان و اقامه در بین ورزشکاران و غیره از جمله برنامه های اجرایی در این هفته است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیروان هم گفت: جوانان در همه موارد پیشتازند که عمده رشادت ها و دلاوری های دفاع مقدس را این قشر خلق کردند.
یونس روحانی با بیان اینکه جوانان، آینده سازان و مدیران این مملکت هستند، اظهار کرد: جوانی یک پدیده درخشان و یک فصل بی بدیل و بی نظیر از زندگی هر انسانی است.
هنوز آماری از جمعیت جوان این شهرستان ارائه نشده است.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد؛ حدود 17درصد جمیعت 863 هزار نفری استان در این شهرستان ساکن هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار