استاندار البرز خواستار اختصاص اعتبار و توجه ویژه برای تکمیل بیمارستان های فردیس و شهدای کرج در این استان شد و گفت: نیازمند تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی هستیم.
کد خبر: ۵۹۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 25 April 2018

به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح همزمان پروژه های بهداشتی، درمانی و آموزشی در کشور از طریق ویدئو کنفرانس در البرز با اشاره به اینکه البرز در سرانه های بهداشتی و درمانی با ضعف جدی مواجه است افزود: در این بخش علی رغم توجه ویژه دولت تدبیر و امید به البرز در 3 سال گذشته، همچنان از متوسط کشور عقب هستیم.
وی ادامه داد: البرز، استانی نوپا و دارای تراکم جمعیت بالا است که هر روز نیز بر جمعیت مهاجران افزوده می شود از این رو تامین و افزایش سرانه ها با مشکل مواجه می شود.
نجفی با بیان اینکه بیش از 700 هزار نفر در البرز حاشیه نشین هستند، گفت: یکی از مشکلات اساسی استان، روند رو به رشد حاشیه نشینی محسوب می شود که این امر نیازمند تقویت زیرساخت ها است.
وی افزود: البرز در بحث کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بخصوص در طلاق و اعتیاد با مشکلات عدیده ای مواجه است که امسال با اهتمام ویژه ای درصدد ساماندهی این امر برخواهیم آمد، البته در این توجه و مساعدت های ملی نیز حائز اهمیت است.
استاندار البرز با اشاره به روند ایجاد اشتغال در البرز خاطرنشان کرد: ایجاد بسترهای اشتغال تاثیر بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد از این رو البرز فراتر از تعهدات خود مبنی بر ایجاد 33 هزار اشتغال اکنون موفق به ایجاد 53 هزار اشتغال شده است.
وی گفت: با جدیت ویژه ای درصدد تامین اعتبار بیمارستان های فردیس و شهدای کرج خواهیم بود ولی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتظار توجه ویژه ای در این بخش داریم.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار