استاندار فارس: باید بکوشیم که ارتباط ارباب رجوع با سیستم اداری کمتر شود اما این کم کردن ارتباطات باید در نهایت به تسهیل امور مردم منتهی شود نه اینکه یک نظام الکترونیک را در شعار تعریف کنیم ولی مردم همچنان معطل بمانند.
کد خبر: ۵۹۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 25 April 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:اسماعیل تبادار افزود: از ابتدای حضور در استان فارس نیز در جهت سیاست دولت تدبیر و امید و توصیه های رئیس جمهوری سعی کرده ایم که ارتباط و گفتمان خود را با مردم بیشتر کنیم و شنونده مطالب، خواسته ها، انتقادها و پیشنهادهای آنها در بخش های مختلف باشیم.
وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که در همین زمینه در دستور کار خود قرار داده ایم انجام سفرهای شهرستانی به اتفاق مدیران و دیدار با مردم شهرستان های مختلف است.
استاندار فارس گفت: در این سفرها، علاوه بر دیدار با عموم مردم، با فعالان بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نیز دیدار و گفت و گو داریم و شنونده نقطه نظرها و پیشنهادهای آنها خواهیم بود.
تبادار بیان کرد: قطعا در سال 97 نیز این سفرها با قوت و حساسیت بیشتری انجام خواهد شد و مسائل و مشکلات مردم شهرستان های استان را از نزدیک رصد خواهیم کرد.
دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری، شنبه یکم اردیبهشت 97 در جلسه هم اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید از مدیران خواست روزه سکوت را بشکنند و با مردم سخن بگویند.

**دولت الکترونیک، مانع گسترش فساد اداری می شود
استاندار فارس یکی از موارد مورد تاکید دکتر روحانی را لزوم مبارزه با فساد برشمرد و گفت: همانطور که رئیس جمهوری نیز تاکید کرد با راه اندازی هرچه سریعتر دولت الکترونیک می توان مانع گسترش فساد شد و آن را کاهش داد.


تبادار افزود: دولت الکترونیک علاوه بر شفافیتی که در عملکرد و اقدامات مسئولان و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان ایجاد می کند، منجر به روان سازی در پاسخگویی به خواسته های مردم و گشایش کارهای آنها خواهد شد.
وی اضافه کرد: باید بکوشیم که ارتباط ارباب رجوع با سیستم اداری کمتر شود اما این کم کردن ارتباطات باید در نهایت به تسهیل امور مردم منتهی شود نه اینکه یک نظام الکترونیک را در شعار تعریف کنیم ولی مردم همچنان معطل بمانند.


استاندار فارس، یکی دیگر از راهکارهای مورد تاکید رئیس جمهوری برای مقابله با فساد را بودجه ریزی عملیاتی دانست و گفت: این یک کار بسیار مثبت و مطلوب است و چنانچه عملیاتی شود و دستگاه های اجرایی بر اساس عملکرد، پول و بودجه دریافت کنند قطعا به پویایی و تحرک بیشتر آنها خواهد انجامید.
تبادار افزود:در چنین شرایطی همه دستگاه ها به دنبال این خواهند بود که برای دریافت بودجه بیشتر کار و تلاش بیشتر و عملکرد مطلوب تری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار