تابناک / محمدصادق حسنی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی چندی پیش با انتقاد شدید از عملکرد مدیرعامل منطقه آزاد، مسرور را رئیسی خطاب کرد که در منطقه آزاد امپراطوری تشکیل داده است.
کد خبر: ۵۹۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 24 April 2018

تابناک / محمدصادق حسنی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی چندی پیش با انتقاد شدید از عملکرد مدیرعامل منطقه آزاد، مسرور را رئیسی خطاب کرد که در منطقه آزاد امپراطوری تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم در محدوده منطقه آزاد در بازدیدها فقط از منطقه آزاد گله‌مندند، گفت: من به‌عنوان نماینده شهرستان رشت طی نامه رسمی از رئیس منطقه آزاد درخواست ملاقات کرده‌ام تا با حضور دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای محدوده منطقه با وی دیدار داشته باشم اما هیچ پاسخی به نامه من داده نمی‌شود.

فارغ از درستی یا نادرستی اظهارات حسنی، باید به این نکته اشاره کرد که نماینده رشت پیش تر با تمجید از عملکرد مدیرعامل منطقه آزاد گفته بود: منطقه آزاد آبروی گیلان است و عملکرد موفق منطقه در سال های اخیر مهمترین نماد و نشانه حرکت گیلان در مسیر توسعه است.

البته تغییر موضع حسنی در مورد مدیران و مسئولین تنها به همین یک مورد ختم نشد. وی که پیش تر مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان را سرمایه ملی ورزش استان خوانده بود و گفته بود همه ما وظیفه داریم همراه و همگام ایشان در اجرای برنامه های توسعه ای ورزش گیلان و شهرستان رشت باشیم، مدتی بعد رهنما را متهم به سیاسی کاری کرد و گفت: رهنما از دوستان خود غافل و بی‌توجه شده است و ورزش استان را برهم ریخته است. ورزش استان با مدیریت رهنما سیاسی شده و من انتقاد بسیار شدیدی نسبت به نحوه مدیریت وی دارم.

گویا مدیران گیلانی نباید نه به حمایت حسنی دلخوش باشند و نه از انتقاد او نگران! تغییر موضع نماینده رشت در قبال مدیران حتی بدون تغییر در عملکرد آنان، اصلا دور از ذهن نیست. خوشبختانه یا متاسفانه حسنی نشان داده در تعامل با برخی مدیران، رویکرد واحدی را دنبال نمی کند.

شاید تعریف و تمجیدهای بعضا فراتر از عرف حسنی از مدیران و تغییر موضع کاملا متناقض در مقابل همان تمجیدها، متاثر از مشاوره های اشتباهی باشد که بعضا با اهداف شخصی، به نماینده رشت منتقل می شود./خزر

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
روزبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
آقای حسنی راست میگه دارن چپاول میکنن
آقای استاندارم که عینه خیالش نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار