تیم خونه به خونه بابل در یک‌ هفته مانده به پایان لیگ یک در کرج به مصاف اکسین می‌رود و در صورت برد مقابل این تیم، راه اصلی را برای صعود طی خواهد کرد.
کد خبر: ۵۹۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 23 April 2018

به گزارش تابناک : از هفته سی ‌و‌ سوم مسابقات لیگ یک کشور از ساعت ۱۷ امروز دو‌ تیم اکسین البرز و خونه به خونه بابل در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر می‌روند و‌ یکی از مسابقات حساس این هفته را برگزار می‌کنند. شاگردان دراگان اسکوچیچ که در حال حاضر با ۶۰ امتیاز در رتبه دوم جدول حضور دارند، امیدوارند با برد در این مسابقه و تساوی دو‌ تیم نساجی مازندران و فجرسپاسی شیراز در دیدار همزمان، صعود خود به لیگ برتر را یک‌ هفته مانده به پایان لیگ یک‌ قطعی کنند.


از سوی دیگر تیم اکسین البرز با ۴۷ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار گرفته است و شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.


این تیم بابلی در دیدار برابر اکسین چند بازیکن شاخص خود را در اختیار ندارد. مهدی حنفی، مهدی خیری و حمیدرضا دیوسالار به علت مصدومیت این بازی را از دست داده‌اند و در عین حال اکسینی ها با وجود عدم حضور در منطقه حساس جدول با انگیزه فراوان به این بازی پای می گذارند و مسابقه برای آنها به هیچ وجه تشریفاتی نیست. خبر تمدید قرارداد با علی لطیفی دقیقا نشانگر همین مسئله است که اکسینی ها برای نبرد پای به میدان خواهند گذاشت.


دیدار رفت دو تیم که در بابل برگزار شد با یک گل به سود خونه به خونه پایان یافت. تک گل بازی را مهدی خیری در دقیقه ۳۴ به ثمر رساند و‌ سه امتیار حساس برای تیمش به ارمغان آورد.

 

 

منبع : ورزش سه 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار