کد خبر: ۵۹۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 15 April 2018

تابناک / دفاع راست باتجربه تیم فوتبال سپیدرود رشت می گوید: به مردم گیلان قول دادم سپیدرود در لیگ برتر بماند و به آنها گفتم اگر این اتفاق نیفتاد دیگر اسم من را نیاورند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته بیست و هشتم موفق شد تراکتورسازی را شکست دهد و گام بزرگی برای ابقا در لیگ برتر برداشت. حسین کعبی در مورد پیروزی مهم این تیم مقابل تراکتورسازی به خبرنگار «ایران آنلاین» گفت: بازی سنگینی مقابل تراکتورسازی برگزار کردیم چرا که این بازی برای ما 6 امتیازی بود. ما برای بقا در لیگ باید تراکتور را شکست می‌دادیم که خوشبختانه این گونه هم شد و در حال حاضر و با پیروزی در این هفته شانس زیادی برای بقا در لیگ برتر داریم.

او ادامه داد: سپیدرود سال گذشته با کمک هواداران خود پس از 25 سال به سطح اول فوتبال ایران بازگشت و امسال در خطر بازگشت به لیگ یک قرار داشت به همین دلیل من از هواداران خواهش کردم تا برای بقای تیم محبوب خود به ورزشگاه بیایند و هواداران سپیدرود حرف من را زمین نینداختند و برای حمایت از سپیدرود به ورزشگاه آمدند که نتیجه آن را هم دیدند.

کاپیتان باتجربه سپیدرود افزود: دست و پای هواداران‌مان را می‌بوسم، آنها در طول این فصل برای تیم کم نگذاشتند. سپیدرود متعلق به مردم گیلان است و حقیقتا روز جمعه بهترین روز فوتبالی‌مان بود. همه تیم‌های پایین جدول به‌دنبال 3 امتیاز بازی‌ها هستند و فکر می‌کنم با برد مقابل تراکتورسازی در شب عید بزرگ مبعث، عیدی خوبی به هواداران‌مان دادیم.

کعبی در خصوص بازی بعدی این تیم مقابل فولادخوزستان بیان کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و این احتمال وجود دارد در صورت پیروز نشدن مقابل فولاد اتفاقات بدی رقم بخورد بنابراین تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا فولاد را شکست دهیم. در دو بازی باقی مانده هم فقط برای کسب 3 امتیاز وارد زمین خواهیم شد.

او ادامه داد: به مردم گیلان قول دادم تا سپیدرود در لیگ برتر بماند و به آنها گفتم اگر این اتفاق نیفتاد دیگر اسم من را نیاورند. من در خیابان به پیر و جوان این وعده را دادم و قطعا هم من و هم سایر هم تیمی‌هایم برای پیروزی مقابل فولاد خوزستان از جان مایه می‌گذاریم. ما در طول این فصل نشان دادیم که برای پول بازی نمی‌کنیم چرا که با مشکلات مالی بسیاری روبه‌رو بودیم اما با وجود این مشکلات جنگیدیم تا آبروی سپیدرود حفظ شود.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص مصاف این تیم با پرسپولیس در هفته آخر و برپایی جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: قسمت ما این بود که در بازی آخر به مصاف پرسپولیس برویم و در پایان لیگ به همراه پرسپولیس جشن خواهیم گرفت، پرسپولیس در هفته آخرجشن قهرمانی می‌گیرد و ما جشن بقای‌مان را در لیگ برتر خواهیم گرفت. من و علی کریمی متعلق به پرسپولیس هستیم و خیلی خوشحالم که در چنین روزی و با قهرمانی پرسپولیس لیگ تمام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار