کد خبر: ۵۹۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 14 April 2018

تابناک / مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اعتقاد دارد این تیم برای قطعی کردن بقای خود در لیگ برتر نیاز به یک امتیاز از دو دیدار باقیمانده‌اش دارد.

سهیل حق‌شناس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی یک بر صفر تیم سپیدرود مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: این بازی به اندازه‌ای مهم بود که استرس زیاد اجازه نمی‌داد بازی شکل واقعی خود را بگیرد. در دقایق ابتدایی بازی متعادل بود، اما بعد از گلی که ما به ثمر رساندیم طبیعی بود که تراکتورسازی فشار بیشتری روی دروازه ما بیاورد.

وی ادامه داد: نمی‌‌توان پنهان کرد که اشتباهات زیادی هم در این مسابقه داشتیم و تیم ما طبیعی بود که بعد از گلی که زدیم، عقب بنشیند. به نظرم این سه امتیاز ارزش این همه استرس را داشت. ضمن اینکه خدا را شکر هواداران‌مان را خوشحال به خانه‌های خود فرستادیم و شرمنده آنها نشدیم.

مربی سپیدرود در مورد مشکلات مالی این تیم و حاشیه‌های که در هفته اخیر برای سرخپوشان به وجود آمده است،‌ تصریح کرد: مشکل مالی در همه جای فوتبال ایران وجود دارد. من نمی‌خواهم خیلی روی این موضوع «ریز» شوم و بهتر است اگر صحبتی انجام می‌شود از سوی نفر اول کادر فنی باشد. ما مشکلاتی داریم،‌ اما امیدوارم هر چه زودتر آنها حل شود تا هم خیال‌مان بابت بقا در لیگ برتر راحت شود‌ و هم بازیکنان به حق خود برسند. همچنین ما باید برای فصل آینده بتوانیم یک شروع خیلی خوب داشته باشیم. حق شهر رشت و مردم آن است که یک تیم خوب در لیگ برتر داشته باشند. کمتر تیمی در انتهای جدول وجود دارد که هواداران آن ورزشگاه را پُر کنند و حتی تعدادی از آنها هم بیرون از ورزشگاه بمانند. همه این‌ اتفاقات از عشق و علاقه است.

حق‌شناس در واکنش به این موضوع که بقای سپیدرود در لیگ برتر تا حد زیادی قطعی شده است،‌ گفت: فوتبال بازی پیچیده‌ای است و لذت آن هم به همین پیچیدگی است. ما در نیم‌فصل اول به حدی مشکلات داشتیم که همه سپیدرود را گزینه اول سقوط می‌دانستند، اما الان خیلی راحت می‌گویند که این تیم به ثبات رسیده است. ما ریسک نمی‌کنیم و نیاز به یک امتیاز داریم تا ماندن‌مان را قطعی کنیم. برای همین هم مقابل فولاد به زمین خواهیم رفت. ما حتی مقابل هواداران خودمان در آن مسابقه هم برای پیروزی به زمین خواهیم رفت. سپیدرود در زمین خود و مقابل هوادارانش قابلیت شکست دادن هر تیمی را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار