تابناک گیلان / مجری و تهیه کننده برنامه ۹۰ با شکایت مالک سابق باشگاه نفت تهران ۲ بار به دادسرا احضار شده است.
کد خبر: ۵۸۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۴ 11 April 2018

تابناک گیلان / مجری و تهیه کننده برنامه ۹۰ با شکایت مالک سابق باشگاه نفت تهران ۲ بار به دادسرا احضار شده است.

عادل فردوسی پور، مجری و تهیه کننده برنامه 90 در بخشی از آیتم این برنامه که به معرفی حمیدرضا جهانیان، مالک سابق باشگاه نفت تهران اختصاص داشت به گوشه هایی از زندگی شخصی این فرد اشاره کرد که همین امر منجر به شکایت جهانیان از فردوسی پور در دادسرا شده است.

حمیدرضا جهانیان در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تائید این خبر، بیان کرد: متاسفانه فردوسی پور از جایگاه خودش و برنامه اش سوء استفاده و مسائلی که به هیچ وجه ارتباطی با ورزش ندارد در برنامه 90 عنوان کرد. به همین دلیل از او شکایت کردم.

او ادامه داد: با وجود ارسال 2 احضاریه برای فردوسی پور او تاکنون حاضر نشده است در جلسه دادرسی شرکت کند. طبق قانون اگر فردوسی پور برای بار سوم به احضاریه های دادسرا اهمیت ندهد، امکان صدور حکم جلب او وجود دارد. من و وکیلم دیگر صحبتی با این شخص نداریم اما او باید به قاضی توضیح دهد به چه حقی از امکانات ملی برای دست یابی به اهدافش سوء استفاده می کند.

مالک سابق نفت تهران درباره دریافت هزینه هایی که برای این باشگاه انجام داده است، تصریح کرد: حدود 2 میلیارد برای باشگاه نفت هزینه کرده ام. اگر سند مالکیتی این شرکت به مالک فعلی واگذار شود، مطالباتم را از او می گیرم در غیر این صورت وزارت نفت باید این مبلغ را به من بازگرداند. با این حال من بازهم بانی تمام مشکلات نفت تهران را رضا گل محمدی می دانم که با عملکرد اشتباهش در جایگاه مدیر کل ورزش و جوانان تهران این تیم را به حاشیه کشاند. این سیاست اشتباه همچنان ادامه دارد و بدون شک با این روند مالک فعلی باشگاه نفت هم دچار مشکل می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار