انتقاد تند و تیز استاندار گیلان از عملکرد اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی؛
تابناک / استاندار گیلان از نحوه بررسی ، ساماندهی و نتیجه بخشی اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر و سامانه کارا اظهار نگرانی کرد.
کد خبر: ۵۸۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۶ 10 April 2018

تابناک / استاندار گیلان از نحوه بررسی ، ساماندهی و نتیجه بخشی اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر و سامانه کارا اظهار نگرانی کرد.

 

نخستین جلسه سال را نمی خواهم با اوقات تلخی به پایان ببرم،با تکان دادن خود به مشکلات مردم برسید چرا که ظاهرا آمار ارائه شده نشان می دهد مردم را خوب اذیت میکنیم! / در کمیته های فنی انضباط وجود ندارد


استاندار عصر روز گذشته در نشست کارگروه رفع موانع تولید با تاکید بر اینکه تسهیلات مصوب و قانونی باید شغل و درآمد واقعی ایجاد کند گفت : آمار و گزارش های ارائه شده نشان دهنده وضعیت نگران کننده مراحل بررسی ، تصویب و اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر و به ویژه تسهیلات روستایی و عشایری است.


مصطفی سالاری با اعلام نارضایتی از عملکرد اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود : مطرح شدن تنها 5/2 ( دو و نیم ) درصد پرونده های درخواست تسهیلات اشتغال روستایی در کمیته های فنی و ارجاع فقط 5 تا 6 درصد از تقاضاها به بانک یعنی در کمیته های فنی انضباط وجود ندارد.


وی خاطرنشان کرد : اعطای تسهیلات مصوب و قانونی باید شغل و درآمد واقعی ایجاد کند به انضمام اینکه مراحل جذب آن با سرعت کافی طی شود.


استاندار گیلان در ادامه ضمن تاکید بر برگزاری جلسه های تخصصی در حوزه های مختلف به ویژه گردشگری و صنایع دستی ، افزود : در نشست بعدی اعضای کارگروه رفع موانع تولید انتظار می رود تغییرات محسوسی دیده شود.


مصطفی سالاری در پایان با اشاره به اینکه نخستین جلسه سال را نمی خواهم با اوقات تلخی به پایان ببرم خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : بیشتر تلاش کنید و با تکان دادن خود به مشکلات مردم برسید چرا که ظاهرا آمار ارائه شده نشان می دهد مردم را خوب اذیت میکنیم.


در این نشست ضمن مطرح شدن مشکلات مختلف 7 شرکت تولیدی – صنعتی استان در حوزه های مختلف به ویژه کمبود منابع مالی و نقدینگی ، راه های رسیدگی به این مشکلات و رفع موانع حل آن بررسی شد و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط نظرات خود را مطرح کردند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار