معاون هماهنگی ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی در گیلان در واکنش به یک خبر؛
تابناک / مدتی قبل ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی در گیلان؛ طی بیانیه ای با عنوان " آقای استاندار، دکتر تاجیک جزو اولین حامیان شما پیش از آمدن به گیلان بوده که امروز مورد غضب برخی از دوستان قرار گرفته است / از ظرفیت های این چهره دلسوز علمی، فرهنگی و دانشگاهی به بهترین نحو استفاده کنید " خواستار توجه بیشتر استاندار گیلان از ظرفیت های علمی و فرهنگی دکتر تاجیک، مدیرکل سابق حوزه استاندار شد که این موضوع با واکنش برخی در استان موجه شده است.
کد خبر: ۵۸۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۳ 08 April 2018

تابناک / مدتی قبل ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی در گیلان؛ طی بیانیه ای با عنوان " آقای استاندار، دکتر تاجیک جزو اولین حامیان شما پیش از آمدن به گیلان بوده که امروز مورد غضب برخی از دوستان قرار گرفته است / از ظرفیت های این چهره دلسوز علمی، فرهنگی و دانشگاهی به بهترین نحو استفاده کنید " خواستار توجه بیشتر استاندار گیلان از ظرفیت های علمی و فرهنگی دکتر تاجیک، مدیرکل سابق حوزه استاندار شد که این موضوع با واکنش برخی در استان موجه شده است.

 

در بخشی از این واکنش آمده است: طی تحقیقات از طریق تماس با روسای ستاد دکتر روحانی در گیلان ،هرگز در سطح استان ستادی با عنوان ” ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی در گیلان” در ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی وجود نداشته و فلسفه پیرامون این بیانیه و انتشار آن و حمایت اینچنینی هنوز در ابهام قراردارد! آیا بهتر نبود این فعالان به اصطلاح ستادی حداقل نام و نام خانوادگی خود را در این بیانیه درج میکردند تا مشخص شود چه کسانی پشت این بیانیه هستند و سایر فعالین سیاسی نیز با این ستاد خودجوش، شکل گرفته بعد از انتخابات بیشتر آشنا شوند؟!

 

برخی از وجود ستاد خبر نداشتند چون زمان انتخابات وقف یکی از نمایندگان مخالف دولت بودند / از اختلاف در روش و سلیقه حتی در میان نزدیک ترین دوستان مان نیز استقبال می‌کنیم؛ اما باید بدانیم که رمز پیروزی، وحدت و همدلی با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است

 

این اظهارات با واکنش معاون هماهنگی ستاد فعالان اقتصادی رییس جمهور در گیلان مواجه شده است.

 

سیدرحمان موسوی طی گفت و گویی کوتاه اظهار کرد: متاسفانه در ایام عید نوروز از دوستان خود عیدی بدی دریافت کردیم و حقیقتا انتظار چنین صحبت هایی را به جهت حمایت از یک چهره علمی و دانشگاهی که اتفاقا از بدنه دولت آقای روحانی نیز هستند را از دوستان خود نداشتیم.

 

معاون هماهنگی ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی در گیلان تصریح کرد: بستر و رمز رشد،توسعه و پیشرفت استان را وحدت و همدلی همه گروه های سیاسی - اجتماعی میدانیم و با تمام وجود در خدمت اهداف انقلاب هستیم و از اختلاف دوری می کنیم و باور داریم که باید تمام اقدامات خود را در مدار مودت و همدلی پیگیری کنیم.

 

وی اضافه کرد: از اختلاف در روش و سلیقه حتی در میان نزدیک ترین دوستان مان نیز استقبال می‌کنیم؛ اما باید بدانیم که رمز پیروزی، وحدت و همدلی با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

 

موسوی گفت: متاسفانه برخی از انکار ستاد فعالان اقتصادی در گیلان سخن گفته اند که این امر توهین به همه افرادی است که خالصانه و بی منت در ایام تبلیغات و حتی پیش از آن زحمات بسیاری را کشیدند.

 

این فعال سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: رییس ستاد فعالان اقتصادی، مهدی کارگر از شخصیت های باسابقه و شناسنامه دار استان بود و در ایام تبلیغات انتخاباتی در خدمت دوستان عزیزی چون دکتر کیوان محمدی،دکتر عبدالغفار شجاع،دکتر ابوذر ندیمی و حتی آقای شکریه عضو فعلی شورای شهر رشت در ستاد مرکزی واقع در منظریه بودیم که بهتر بود دوستان پیش از اتهام و انکار، از پرویز شکوری معاونت اقشار ستاد دکتر روحانی در گیلان استعلام می کردند؛ بی شک برخی که از وجود ستاد اطلاعی نداشتند، زمان انتخابات وقف یکی از نمایندگان مخالف دولت بودند.

 برخی از وجود ستاد خبر نداشتند چون زمان انتخابات وقف یکی از نمایندگان مخالف دولت بودند / از اختلاف در روش و سلیقه حتی در میان نزدیک ترین دوستان مان نیز استقبال می‌کنیم؛ اما باید بدانیم که رمز پیروزی، وحدت و همدلی با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار