جوابیه شهرداری رشت به انتشار یک خبر؛
تابناک / روز گذشته خبری با عنوان "شهردار رشت: آماده پذیرایی از مسافران نبودیم / در فضای مجازی شهروندان به ما تذکر دادند که این نحو اسکان مسافر نیست و چهره شهر بسیار زشت بود" از طریق این رسانه منتشر شد.
کد خبر: ۵۸۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸ 05 April 2018

تابناک / ساعاتی قبل خبری با عنوان "شهردار رشت: آماده پذیرایی از مسافران نبودیم / در فضای مجازی شهروندان به ما تذکر دادند که این نحو اسکان مسافر نیست و چهره شهر بسیار زشت بود" از طریق این رسانه منتشر شد.

 

این اظهارات از سوی یکی از اعضای شورا مطرح شده است نه شهردار / شهرداری رشت با آمادگی مناسبی به استقبال نوروز رفت /

 

جوابیه شهرداری رشت به خبر منتشر شده در خبرگزاری تابناک گیلان را با هم مرور خواهیم کرد.

 

بسمه تعالی

 سرپرست محترم خبرگزاری تابناک گیلان
با سلام و احترام


پیرو انتشار خبری با عنوان "شهردار رشت: آماده پذیرایی از مسافران نبودیم / در فضای مجازی شهروندان به ما تذکر دادند که این نحو اسکان مسافر نیست و چهره شهر بسیار زشت بود" در خبرگزاری تابناک گیلان مقتضی است به منظور تنویر افکار عمومی جوابیه ذیل در آن خبرگزاری منتشر گردد.

فاطمه قدیمی حرفه
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت

 

متن جوابیه شهرداری رشت بدین شرح است:

1. همانطور که در متن منتشر شده آمده این اظهارات از سوی یکی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت مطرح شده است و در نتیجه بیان این مسائل از سوی شهردار در تیتر خبر به کلی مردود و غیر قابل پذیرش است و شهرداری رشت با آمادگی مناسبی به استقبال نوروز رفته است.
2. شهرداری رشت بر ساماندهی مسافران و راه اندازی کمپینگ ها تاکید دارد و با همراهی شورای اسلامی شهر رشت در آینده نزدیک اقدام به بهره برداری از آن کمپینگ ها خواهد کرد. ضمن آن که بخشی از مشکلات از دوران مدیریتی گذشته به جا مانده است و طبیعتا نمی توان تمامی مشکلات به جا مانده از قبل را به نام شهردار فعلی رشت نوشت. همانطور که مستحضرید کمپینگ پر کاربرد شهررشت در محدوده بوستان ملت در گذشته به تعطیلی کشیده شد و شهردار رشت در تلاش است تا شرایط راه اندازی این کمپینگ را نیز فراهم نماید.
3. شهرداری رشت از مدت ها قبل با طرح استقبال از بهار، خود را آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی کرد و با تاکید دکتر نصرتی اقدامات فراوانی نظیر بهبود شرایط آسفالت معابر، کاشت گل، نصب المان ها، بهسازی ورودی های شهر، پاکسازی ویژه شهر نظیر حاشیه رودخانه ها و ... در دستور کار قرار گرفت.
4. شهرداری رشت در ایام عیدنوروز نیز با دو شیفت کاری و 13 مدیر ارشد و 221 مدیر میانی از ساعت 8 صبح تا ساعت 20 آماده ارائه خدمات به شهروندان بود تا مشکلی برای شهروندان و مسافران در این ایام به وجود نیاید.
5. بخشی از مسائل مطرح شده در متن خبر به مدیریت کلان کشوری و استانی و سایر ادارات و دستگاه ها نیز برمی گردد و بخشی از مسائل نیازمند فرهنگ سازی در میان برخی از گردشگران نوروزی است. مدیریت آتش سوزی جنگل های گیلان که در سطح وسیعی نیز رخ داد و قلب هر دوستدار محیط زیستی را به شدت رنجاند در حیطه اختیارات شهرداری رشت نبوده است اما شهرداری رشت نسبت به گذشته با آمادگی بیشتری در حوزه ایمنی و آتش نشانی به استقبال سال نو رفت.
6. از آنجا که تیتر خبر منتشر شده با خبر اصلی متفاوت بوده و سبب گمراهی مخاطب در اطلاع یابی دقیق از مباحث مطرح شده در آن جلسه شده است این جوابیه به تحریریه تابناک ارسال شده و امید است به عنوان یکی از رسانه های همراه در پیشبرد اهداف توسعه محور استان گیلان و شهر رشت، در راستای تنویر افکار عمومی و بیان دقیق مسائل مطروحه در حوزه مدیریت شهری همچنان یاری رسان مدیران شهری و شهرداری رشت باشید.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار